پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
مدیرساخت وتوسعه راه وشهرسازی کُردستان گفت:درسال‌های گذشته11 کیلومتر ازمسیر21 کیلومتری حوزه کُردستان آسفالت شده وامسال نیز تاکنون آسفالت بالغ بر1.5کیلومترازباقیمانده مسیربه اتمام رسیده است.

شعار سال:

مدیر ساخت و توسعه راه و شهرسازی کردستان از آسفالت وبهسازی جاده بین شهری کامیاران به شهر سنقر خبر داد.

رامین محمودی اظهار کرد: جاده حدفاصل کامیاران به سنقر 76 کیلومتر بوده که 21 کیلومتر آن در حوزه استان کردستان قرار دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته حدود 11 کیلومتر از مسیر 21 کیلومتری حوزه استان کردستان آسفالت شده و امسال نیز تا کنون آسفالت بالغ بر 1.5 کیلومتر از باقی مانده مسیر به اتمام رسیده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: برای انجام عملیات بهسازی و آسفالت 8.5 کیلومتر مانده نیز مناقصه برگزار و پیمانکار تعیین شده که با تامین اعتبار لازم امیدواریم تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

محمودی با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه حدود شش میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است، گفت: تسهیل ارتباط بین استان‌های کردستان و کرمانشاه و کاهش فاصله و زمان مسافرت از کامیاران به سنقر از اهم اهداف ساخت این جاده است.



با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شاهو خبر، تاریخ انتشار8 مهر 95 ، کدخبر:2249 ،www.shahokhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین