پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
نبود آسفالت یکدست در برخی جاده ها و گودال ها موجب نارضایتی مردم منطقه و رانندگان این مسیرها شده است.
شعارسال: حفظ و نگه داری از جاده ها، از مهم ترین اصول برای تأمین امنیت جاده ها و سلامت سفرها به شمار می آید.

یکی از معضلات مهم و اساسی در زمینه آسفالت جاده های شهرستان نیمروز، نبود آسفالت یکدست در برخی جاده ها و گودال ها موجب نارضایتی مردم منطقه و رانندگان این مسیرها شده است.

با توجه به تماس ها و درخواست های مکرر مردم با خبرنیمروز جهت پیگیری روکش و تعریض جاده ۱۰ کیلومتری زابل به نیمروز که رفت و آمد زیادی در آن صورت میگیرد خبرنگار خبر نیمروز به اداره راه و شهرسازی مراجعه کرد و علت را جویا شد.

علی پودینه در گفتگو با خبرنیمروز با اشاره به تعریض جاده زابل به نیمروز اظهار داشت: در مکاتبات با فرمانداری و اداره کل مقرر شده که در سال ۹۵ پروژه هایی دیده شود و پس از تامین اعتبار عملیات اجرایی انجام گیرد.

وی افزود: روستاهای بالای ۵۰ خانوار شناسایی و در سال جاری بیش از ۲۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت آن ها انجام شده است و بقیه روستاها نیز پس از تامین قیر و مصالح انجام می شود.

پودینه در پاسخ به اینکه چرا محور ارتباطی شهرستان نیمروز به سفیدآبه (در منطقه میل نادر) اصلاح نمی شود و نقاط عبور رودخانه در فصل بارندگی دچار مشکل هستند تصریح کرد: راه سفیدآبه راه فرعی روستایی است که نقاط تلاقی رودخانه های فصلی توسط نقشه برداران استان و نیروهای فنی برداشته شده و طرح مناسب با نقاط در دست اقدام می باشد که پس از تامین اعتبار ترمیم و تعمیر خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیمروز از پیشرفت فیزیکی اجرای فنداسیون و اسکلت ساختمان فرمانداری نیمروز و مصلی این شهرستان و اجرای قالب بندی مجتمع فرهنگی ورزشی خبر داد.

وی تفکیک نشدن حوزه راه ها را یکی از مشکلات اداره راه وشهرسازی عنوان کرد و افزود: با توجه به خدماتی که توسط این اداره صورت می پذیرد ولی متاسفانه در اختیار اداره راه و شهرسازی زابل می باشد.

پودینه با بیان اینکه شهرستان نیمروز 57 درصد سیستان را تشکیل می دهد اذعان داشت: این اداره با کمبود امکانات و پرسنل مواجه است و کل حوزه این شهرستان ۱۱۰۰ کیلومتر می باشد که متاسفانه نسبت به وسعت آن امکانات ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 2 تیر 1395، کدخبر: 794508، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین