پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ضیاء آباد - خرمدشت با استفاده از فناوری بتن غلطکی برای نخستین مرتبه در استان خبر داد.

شعار سال: جعفر قزوینیان روز یکشنبه افزود: کار بهسازی این مسیر در محدوده روستای ورسج به طول 2 هزار و 100 متر و با 18 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

وی ادامه داد: این مسیر با مشخصات راه فرعی به دلیل حجم قابل توجه تردد خودروهای عبوری سنگین از اهمیت بالائی برخوردار بوده و امیدواریم با استفاده از فناوری بتن غلطکی، در بهسازی سریع این مسیر اقدام کنیم.

قزوینیان با اشاره به موقعیت جغرافیایی این مسیر، یادآور شد: با توجه به اینکه مسیر یاد شده آزادراه و جاده قدیم قزوین - زنجان را به جاده قزوین - همدان متصل می کند، در طول سال حجم قابل توجهی از خودروهای سنگین را از خود عبور داده و به همین دلیل انجام این طرح در اولویت کارهای اجرایی اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته بود.

وی با اشاره به فناوری بتن غلطکی، اضافه کرد: استفاده از این فناوری به علت عبور و مرور و توقف خودروهای سنگین در این مسیر بوده که مقاومت و کیفیت بهتر آسفالت اجرایی را در برابر آسیب دیدگی به دنبال دارد.

بتن غلطکی یا بتن متراکم شده با غلطک، بتنی با اسلامپ صفر است که با ارتعاش توسط غلطک‌ها محکم و سفت می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369534:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین