پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه وزیر راه و شهرسازی با راهداران و مدیران استان که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار شد گفت: جاده های استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم و ترانزیت جهانی جایگاه و نقش ملی و بین المللی دارد و نیازمند توجه ویژه است

شعارسال: عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه وزیر راه و شهرسازی با راهداران و مدیران استان که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار شد گفت: جاده های استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم و ترانزیت جهانی جایگاه و نقش ملی و بین المللی دارد و نیازمند توجه ویژه است.

زاهدی اظهارداشت: قزوین شاید مساحت زیادی ندارد اما بخش عمده ترافیک کشور در این استان است.

وی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی استان ما به گونه ای است که مانند نقطه مرکزی عمل می کند و در ترانزیت کالا و حمل و نقل بار و مسافر تاثیر مهمی دارد و می تواند نقش بین المللی بیشتری ایفا کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: بهره برداری نهایی از پروژه خط آهن قزوین- رشت و ادامه آن تا بندر آستارا، در واقع تکمیل کننده خط ریلی راه ابریشم خواهد بود و به همین لحاظ هرگونه سرمایه گذاری برروی این طرح در واقع برای کل کشور مفید خواهد بود.

زاهدی یادآورشد: پروژه های متعددی در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید در قزوین آغاز شده که باید تکمیل شود تا مردم از خدمات ارزشمند آن بهره مند شوند.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم در یک جلسه اختصاصی با وزیر راه و شهرسازی بتوانیم پروژه های جاده ای و ریلی را در استان مطرح کرده و برای تکمیل آنها اعتبار مناسبی را دریافت کنیم.

زاهدی اظهارداشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی در میان پلیس راه، راهداری، راه و شهرسازی و مدیریت بحران استان وجود دارد و برای نمونه با این مدیریت منسجم توانستیم در سال گذشته از کولاک و بوران بخوبی عبور کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:1دی 1397 ، کدخبر: www.borna.news،790627

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
0
خدا روشکر که از بحران بیرون اومدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین