پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: امیدواریم در سال آینده قطعه نخست آزادراه قزوین – الموت – تنکابن مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

شعارسال: مسعود حق‌لطفی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی مدیران حوزه عمرانی و زیربنایی استان قزوین با اصحاب رسانه با اشاره اینکه بخش قزوین پروژه آزادراه قزوین – الموت – تنکابن 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار کرد: امیدواریم قطعه نخست آن که شامل محور قزوین – الموت – شهرک است سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی تنها 55 کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم، افزود: امروز بیش از 218 کیلومتر بزرگراه و 315 کیلومتر بزرگراه در استان ساخته شده است.

حقلطفی اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی هیچ راه روستایی آسفالته‌ای نداشتیم اما امروز 2 هزار و 660 کیلومتر راه آسفالته در استان داریم.

وی عنوان کرد: در 40 سال گذشته تلاش‌های زیادی برای توسعه متوازن و محرومیت‌زدایی در تمام شئون حمل و نقل انجام شده است.

این مسؤول با بیان اینکه 58 هزار مسکن مهر در استان قزوین وجود دارد، تأکید کرد: 52 هزار واحد از این مسکن‌ها تا به امروز آماده شده و حدود 5 هزار واحد نیز تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان از اقداماتی همچون 2 خطه شدن راه‌آهن قزوین – تهران، بهره برداری از 154 طرح مسکونی ، توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین اجرای طرح‌های راهسازی همچون قزوین کلاجای و راه‌آهن قزوین – رشت از شاخص‌ترین اقدامات در طی 40 سال اخیر نام برد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار : 18بهمن 97، کدخبر:13971118000637 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
قبل از انقلاب تمام هزینه ها برای تهران بوده معلومه شهرهای کوچک اینقدر گسترش نداشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین