پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
قائم مقام کمیته امداد استان کردستان با اشاره به نقش مددکاران گفت: نیازهای مختلف مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان و غیره از طریق مددکاران شناسایی و پیگیری می شود.
شعارسال: رضا طاهری امروز در جمع مددکاران کمیته امداد کردستان به تبیین و تشریح نقش مددکاران در میان خانواده های تحت حمایت پرداخت و گفت: یکی از برنامه ها و سیاست های کمیته امداد به منظور اثر بخش تر کردن خدمات بهره مندی حداکثری از نیروهای این نهاد به ویژه در حوزه مددکاری است.

وی عنوان کرد: از توان مددکاران برای استعدادسنجی مددجویان این نهاد با هدف اشتغال زایی و در نهایت توانمندی این افراد استفاده می شود.

طاهری با اشاره به اینکه مددکاران کمیته امداد نقش کلیدی و محوری در میان خانواده های تحت حمایت دارند، عنوان کرد: مددکاران نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف این نهاد دارند.

قائم مقام کمیته امداد کردستان با اشاره به نقش مددکاران گفت: نیازهای مختلف مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان و غیره از طریق مددکاران شناسایی و پیگیری می شود.

وی یکی از مهمترین اهداف این نهاد را افزایش نقش مددکاران در بین خانواده های تحت حمایت ذکر کرد و اظهارداشت: تلاش می شود تا با حضور مستمر مددکاران در میان خانواده های مددجویان و شناسایی نیازمندی های واقعی و مختلف آنها به رفع این نیازمندی ها کمک شود.

قائم مقام کمیته امداد کردستان بیان کرد: نیازهای مختلف مددجویان در حوزه مسکن، اشتغال، تحصیل، درمان، اشتغال و غیره از طریق مددکاران پیگیری و شناسایی می شود.

طاهری شناسایی نیازهای واقعی مددجویان و تلاش برای رفع آنها را یکی از وظایف اصلی مددکاران خواند و افزود: مددکاران با استفاده از ابزارها، استعلام ها و کنترل های میدانی اقدام به شناسایی افراد مستحق و نیازمند واقعی می کنند.

وی اعلام کرد: هم اکنون ۴۶ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند و از این تعداد بیش از ۵۰ درصد را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده اند.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مددکاران این نهاد در جهت استعدادسنجی میان خانواده های تحت حمایت با هدف اشتغال زایی و در نهایت توانمندی این خانواده ها تلاش می شود.

قائم مقام کمیته امداد کردستان عنوان کرد: حفظ کرامت و عزت خانواده های تحت حمایت در کنار خدمات ارائه شده به عنوان یکی از موضوعات مهم است که باید مورد توجه مددکاران این نهاد باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 459169، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین