پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: این نهاد از طریق طرح پالایش و با برنامه‌ای هدفمند تلاش می‌کند نیازمندان واقعی و افراد مستحق را مورد حمایت قرار دهد.

شعارسال: قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه با کارکنان کمیته امداد شهرستان قروه با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای ضروری نیازمندان است، عنوان کرد: تلاش می‌شود با شناسایی مددجویانی که از نظر مسکن مناسب دارای مشکل هستند نسبت به تامین مسکن مناسب برای آنها از طریق این نهاد اقدام شود.

به گفته وی، ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد است که کمیته امداد بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال با نظارت دقیق و مستمر بر طرح‌های اشتغال بر راستی‌آزمایی طرح‌های ایجاد شده تلاش می‌کند.

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خیران در زمینه جذب کمک‌های مردمی و کمک به نیازمندان از طریق این نهاد پیگیری می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در عملکرد و محل هزینه کرد کمک‌ها زمینه‌ساز اعتمادسازی عمومی است.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام‌الله دهه مبارک فجر باید از این ظرفیت در راستای اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات ویژه به نیازمندان و مددجویان بهره برداری حداکثری انجام شود.

موسی‌نژاد افزود: کمیته امداد از طریق طرح پالایش و با برنامه‌ای هدفمند تلاش می‌کند نیازمندان واقعی و افراد مستحق را مورد حمایت قرار دهد و افرادی که نیازی به کمک‌های این نهاد ندارند و یا به خودکفایی مالی و اقتصادی رسیده‌اند از چرخه حمایت این نهاد خارج کند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در ادامه بیان کرد: با توجه به تاثیر عملکرد حوزه مددکاری در سایر حوزه‌ها، مددکاری باید به عنوان یکی از حوزه‌های تاثیرگذار در کمیته امداد محور همه برنامه‌های این نهاد قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از روش‌های نوین جذب مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی از طریق این نهاد پیگیری می‌شود، بیان کرد: فراهم‌کردن سامانه پیامکی رایگان پرداخت صدقات تلفنی و الکترونیکی با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید برای تسهیل پرداخت کمک‌های مردمی است.

موسی‌نژاد در پایان افزود: استفاده از سامانه پیامکی #8877* آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای پرداخت صدقه و کمک به نیازمندان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3بهمن1395، کدخبر: 13951103000602: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
کمیته امداد باید نگاه به کردستان را در حد یک نظام نظام مند و نه حمایت موردی ببیند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین