پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از احداث و تعمیر یک هزار و ۸۹۶ واحد مسکونی مددجویان در این استان خبر داد.
شعارسال: محمد کلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تعمیر یک هزار و 470 واحد مسکونی مددجویان در استان اظهار داشت: بیش از دو میلیارد تومان جهت تعمیر، احداث حصار و فضای جانبی واحدهای مسکونی مددجویان در استان در سال جاری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 301 واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی در سال جاری احداث شده، ادامه داد: بیش از 19 میلیارد ریال نیز برای تأمین مسکن مددجویان روستایی و 26 میلیارد ریال نیز برای خرید و احداث مسکن مددجویان شهری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: از اول سال تا کنون یک هزار و 896 واحد مسکونی برای مددجویان احداث و تعمیر شده که طی این مدت بیش از 67 میلیارد ریال برای خرید، احداث و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

وی همچنین ادامه داد: با این وجود هم اکنون 866 خانوار تحت حمایت، فاقد مسکن بوده و منازل مسکونی یک هزار و 639 خانوار دیگر به تعمیر نیاز دارد و همچنین امسال نیز بیش از دو میلیارد ریال برای اجاره مسکن یک هزار و 128 خانوار کمک شده است.

کلامی با اشاره به اینکه اکنون 236 واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در حال احداث است، خاطرنشان کرد: امسال 125 واحد مسکونی که از سنوات گذشته نیمه تمام مانده بود، تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: تأمین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با اشاره به طرح رضوان اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت بوده که خیران استان از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح رضوان بیش از 37 میلیارد ریال به مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 1331737 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین