پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: چهار میلیارد و ۲۰۲میلیون تومان در شش ‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شده است.

شعار سال: حمیدرضا شیران با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان یکی از رویکردهای اساسی این نهاد است، اظهار داشت: چهار میلیارد 202میلیون تومان در شش ‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن و سرپناه از جمله مهم‌ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود، بیان کرد: 567 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی این استان در شش ‌ماهه نخست امسال با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 283 میلیون تومان تعمیر کلی و جزئی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه نداشتن سرپناه مناسب به‌عنوان یکی از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند است، خاطرنشان کرد: حل مشکل تأمین مسکن یکی از برنامه‌های مدون و سیاست‌های ابلاغی این نهاد است که در دو بخش شهری و روستایی با اولویت تأمین مسکن مناطق محروم و روستایی در دستور کار قرارگرفته است.

وی هم‌چنین از احداث و بهسازی 73 مورد مسکن مددجویان روستایی در شش ‌ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی با هزینه‌های دولتی، امدادی، تسهیلاتی و کمک خیران با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان تکمیل و بهسازی شده است.

شیران گفت: همچنین در شش ماهه سال جاری برای ساخت و احداث مسکن شهری 60 مددجو بیش از یک میلیارد و 887 میلیون تومان از محل منابع دولتی، امدادی، تسهیلاتی، زکات و کمک خیران هزینه شده است.

وی با یادآوری اینکه در سال 95 بیش از 374 واحد مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحویل داده‌ شده افزود: بیش از 22میلیارد تومان صرف ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کد مطلب: 1547287، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین