پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته یک میلیارد تومان به تامین مسکن مددجویان دارای معلول از سوی سازمان بهزیستی اختصاص یافت.

شعار سالامید قادری با اشاره به تلاش‌های سازمان بهزیستی و معاونت مشارکت‌های مردمی در جهت تامین مسکن مددجویان اظهار داشت: در سال گذشته یک میلیارد تومان به تامین مسکن مددجویان دارای معلول از سوی سازمان بهزیستی اختصاص یافت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه معاونت مشارکت‌های مردمی را شامل چهار دفترجذب و جلب مشارکت‌های مردمی، اشتغال، ماده 26 و دفتر مسکن دانست و بیان کرد: این معاونت در جهت جذب و جلب مشارکت های مردمی در راستای اجرای طرح‌هایی مانند «شکرانه سلامت»، «حامی»، «جذب افراد متخصص داوطلب» اقدام می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه دفتر مسکن سازمان بهزیستی از دفاتر معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی است، گفت: این دفتر در سال گذشته از طریق کمک های مالی و اعتباری به تامین مسکن مددجویان دارای دو معلول و تک معلول شهری و روستایی اقدام کرده است.

قادری افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز 375 میلیون تومان برای تامین مسکن مددجویان به حساب سازمان بهزیستی واریز شده است.

وی با اشاره به طرح «شکرانه سلامت»، بیان کرد: در این طرح همه کارمندان دولت به‌صورت داوطلبانه 4 رقم آخر فیش حقوقی خود را به شماره حساب مشارکت‌های مردمی واریز می‌کنند و در سال گذشته ماهیانه شش میلیون ریال وارد حساب شد، و از ابتدای سال تاکنون هفت میلیون ریالبه این حساب واریز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: در طرح «حامی»، حامیان کودکان را تا سن 18 سالگی تحت حمایت‌های مالی، پزشکی و درمانی در همه زمینه‌ها قرار می‌دهد که در سال گذشته 693 حامی در سطح استان داشتیم که مبلغ واریز از پایه 10 هزار تومان تا هر مبلغی که بخواهند به شماره اختصاصی این کودکان واریز می‌کنند.

قادری با بیان اینکه در سال گذشته دو هزار و 133 نفر از افراد متخصص و وکلا با سازمان مشارکت‌ها همکاری داشته‌اند، بیان کرد: 411 نفر در زمینه پزشکی، آموزشی 446 مورد، 358 مورد فنی‌و حرفه‌ای و در امور حقوقی 91 حقوقدان به صورت رایگان به مددجویان ارائه خدمت دادند.

وی به خدمات دفتر اشتغال معاونت مشارکت های مردمی اشاره و اعلام کرد: در سال گذشته دو هزار و 17 تعهد شغلی تحقق یافت و امسال نیز دو هزار و 99 مورد تعهد شغلی باید در این سازمان انجام شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این مشاغل از طریق پرداخت حقوق بیمه سهم خویش فرما، بیمه پردازی اشتغال از طریق کارگاه های تولیدی، پرداخت سرمایه کار بلاعوض، مشاغل خانگی و اشتغال از طریق هزینه کرد 5 درصد مشارکت های نقدی عام و برخورداری معلولان از سهمیه سه درصدی استخدام محقق شده است.

قادری اظهار کرد: در سال گذشته 411 مورد احداث شغل از طریق مراکز غیر دولتی و در دفتر ماده 26 صورت گرفته است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475820:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین