پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه عدم پذیرش بیمه ای خدمات توانبخشی برخلاف اهداف دولت در اجرای طرح تحول سلامت است، خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

شعار سال: امید قادری امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کاردرمانی، اظهار داشت: کاردرمانی حرفه ای طاقت فرساست که می طلبد مددجو از لحاظ جسمی و تکنیکی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به خدمات گسترده توانبخشی به جامعه هدف بهزیستی، ادامه داد: با وجود خدمات توانبخشی و بهداشتی زنجیره سلامت جسمی محقق می شود.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، در واقع خدمات توانبخشی و توانپزشکی نه تنها هزینه زیادی به بیمه ها وارد نمی کند، بلکه در بسیاری از موارد می تواند مانع هزینه های غیرضروری باشد.

این مسئول عنوان کرد: عدم پذیرش بیمه ای خدمات توانبخشی برخلاف اهداف دولت در اجرای طرح تحول سلامت است و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

دکتر قادری یادآور شد:عدم پذیرفتن بیمه های پایه خدمات توانبخشی و عدم توجه به توانبخشی در طرح تحول سلامت چرخه درمان و بازتوانی در کشور به طور کامل اجرا نشده است که این امر در بهبود زندگی معلولان و بیماران نیازمند خدمات توانبخشی از قبیل بیماران دارای ضایعه مغزی و ناهنجاری های اسکلتی هزینه های زیادی به خانواده ها تحمیل می کند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:4130440، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین