پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال گذشته، ۴۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۳ میلیارد ریال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان گنبدکاووس احداث شده است.

شعار سال: محمد باقرپور شامگاه سه‌شنبه در حاشیه افتتاحیه مسکن مددجویان شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته، تعداد 45 واحد مسکن روستایی با اعتبار سه میلیارد ریال ساخته شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین تعداد 27 مورد مسکن با اعتبار 610 میلیون ریال تعمیر کلی و یا جزئی شد.

وی تصریح کرد: دو مورد مسکن نیمه‌کاره در سال 95 با اعتبار 90 میلیون ریال تکمیل شد و همچنین 20 مورد مسکن شهری با اعتبار چهار میلیارد و 117 میلیون ریال نیز خریداری شد.

علی حسنی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: در حاشیه مراسم افتتاحیه واحدهای مسکونی، از خانواده مددجویان کمیته امداد در حوزه منطقه دو کمیته امداد به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و فرماندار ویژه و دیگر مسئولان بازدید کردیم.

وی افزود: سرپرست این خانواده بیماری کلیوی دارند و در مرحله دیالیز هستند و از طرفی مسکن این خانواده فرسوده و غیر قابل استفاده بود و امکانات اولیه زندگی را نداشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مدیر کل کمیته امداد تقبل کردند یک واحد 80 متری در محل حیاط این خانواده احداث کنند که 25 میلیون تومان توسط کمیته امداد استان و پنج میلیون تومان توسط کمیته امداد منطقه دو هزینه شود.

حسنی یادآور شد: یخچال این خانواده را شورای شهر گنبدکاووس تقبل کردند و همه هزینه درمان رایگان شود و تا سه ماه آینده این مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید و در زمان افتتاح، یک دستگاه اجاق گاز نیز به این خانواده اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز دو مسکن مددجو با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی اظهار داشت: مسکن روستایی در روستای دانشمند با اعتبار 20 میلیون تومان و مسکن شهری در بلوار امامزاده با اعتبار 30 میلیون تومان که 25 میلیون تومان توسط کمیته امداد و پنج میلیون تومان توسط خیران احداث و افتتاح شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 31 خرداد 96، کد مطلب: 1442350:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین