پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
رئیس شورای شهر گرگان گفت: گزینه نهایی سمت شهرداری گرگان پس از ۱۸ جلسه انتخاب شد و جذب و ساماندهی سرمایه‌گذاری و توجه به توریست و بحث ترافیک مهم‌ترین نیازهای شهر گرگان است.

شعار سال: فائزه عبداللهی امشب در حاشیه جلسه غیر علنی شورای شهر گرگان در گفتوگو با خبرنگار تسنیم درگرگاناظهار داشت :آقای سبد محمدعلی ثابت قدم با 5رای شورای شهر گرگان برای تصدی شهرداری این شهر انتخاب شد وی دارای سوابق اجرایی ومدیریت خوبی است.

وی داشتن مدرک دکترای شهرسازی، شهرداری رشت در سال‌های 91 و 92، مدیرکلی مهندسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عضویت در هیئت مدیره سازمان‌های عمران، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، آتش‌نشانی، ساماندهی مشاغل شهری و حمل‌و‌نقل بار و مسافر را از جمله سوابق اداری ثابت قدم دانست.

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: معاونت بنیاد مستضعفان گیلان، دبیری تامین مسکن بنیاد مستضعفان ، مدیرکل مناسب‌سازی، معاون شهرکهای صنعتی ایران، معاون برنامه ریزی وصنایع کوچک کشور، دبیر اصل 44در شهرکهای صنعتی، عضو گفتگو بهش خصوص، مدیر برتر در سال 92 بودند و رئیس کمیسیون اجرای اصل 44 قانون اساسی در شهرک‌های صنعتی، عضو شورای اداری گیلان، عضو شورای فرهنگ عمومی از دیگر سوابق ثابت قدم است.

عبداللهی درباره سوابق اجرایی ثابت قدم هم خاطر نشان کرد: ناظر اجرای طرح راهسازی در کشور، مدیرساخت پروژه 208 واحدی شهر رشت، ناظر فنی خرید انبوه 70هزار واحد مسکونی درکشور، مجری و پیمانکار 40 پروژه مسکونی حدود6400 طرح، طراحی تفکیک کاربری پروژه از سوابق اجرایی شهردار جدید گرگان است.

وی درباره برنامه‌های شهردار جدید گرگان گفت: آقای ثابت‌قدم برای پرسنل اهمیت خاصی قائل است، به خصوص در بحث آموزش، و آموزش ضمن خدمت برای آنها، حمایت تشکیلاتی از پرسنل و استفاده از نیروهای کارآمد در شهرداری را از برنامه های خود اعلام کرد.

رئیس شورای شهر گرگان اظهار داشت: در مباحث شهرسازی کوچک‌سازی و چابک‌سازی، پژوهش‌محوری طرح‌ها، نگاه جدید به جذب سرمایه‌گذاری و توجه به توریست و بحث ترافیک را برای آقای ثابت قدم مهم بود.

عبداللهی تاکید کرد: وجود 150هکتار بافت فرسوده در گرگان و استفاده از این ظرفیت برای جهانی شدن این بافت را از دیگر برنامه‌های ثابت قدم دانست که در انتخاب نهایی وی مدنظر قرارگرفت.

رئیس شورای شهرگرگان درباره چالش‌های پیش روی شورا هم خاطر نشان کرد: دو مشکل داریم که یکی بودجه است که از اول سال در ارتباط بودجه مشکل داشتیم و ارتباطی هم به شورای جدید نبوده بلکه از گذشته بوده و دیگری فروش بخش اعظم املاک است که تاکنون محقق نشده و باید سرمایه گذار پیدا کنیم.

عبداللهی اظهار داشت: در شورای پنجم اولویت ما انتخاب شهردار بود که این وظیفه را دنبال کردیم و مصوبه مانده‌ای هم نداریم و و شورای پنجم به جدیت کار خود را دنبال می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 23 مهر 96، کدمطلب:1545801، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین