پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۹
شهردار گرگان گفت: با بیان اینکه اجرای طرح حمل و نقل و ترافیک گرگان به 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: اگر حمل و نقل عمومی به عنوان فرهنگ در شهر گرگان نهادینه شود متولیان شهری می‎توانند در بهبود کیفیت حمل و نقل گام‎های اساسی بردارند.

شعار سال: عبدالرضا دادبود شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران شهرستان گرگان از بهبود حمل و نقل عمومی شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا پیشبینی خوبی انجام شده و توسعه حمل و نقل عمومی را بهترین راهکار حل معضل ترافیک شهر گرگان میدانیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح حمل و نقل و ترافیک گرگان به 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: اگر حمل و نقل عمومی به عنوان فرهنگ در شهر گرگان نهادینه شود متولیان شهری میتوانند در بهبود کیفیت حمل و نقل گامهای اساسی بردارند.

شهردار گرگان ادامه داد: ناوگان عمومی شهر گرگان از یک عقب افتادگی برخوردار است و ورود اتوبوسهای جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی در سال 1397 انجام میشود و امید داریم عدد قابل توجه به اتوبوس درون شهری افزوده شود.

دادبود یادآور شد:طرح جامع حمل و نقل ترافیک و مطالعات ترافیک در محور نهارخوران باید انجام دهیم، گزینه مختلفی برای مسیرهای جایگزین مطرح است برای راههای دسترسی جدید برنامههایی را پیشبینی کردیم و اجرای آن زمان میبرد و همچنین برای تامین مالی آن باید هزینه زیادی اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه در بحث تامین منابع مالی شهر گرگان رویکرد تنوع در بودجه را در سال آینده دنبال میکنیم، افزود: در مدیریت شهری تنها به عوارض تکیه نکردیم و تامین از منابع مختلف را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه توزیع کاربری یکی از مدیریت ترافیک بهشمار میرود، افزود: در بحث گردشگری شهری به اولویتها رسیدیم و امید داریم بتوانیم با توزیع سرمایهگذاریها که برنامهریزی شده و بستههای آن تا پایان سال تهیه میشود برنامههای متنوعی از جمله شهر بازی، مکانهای تفریحی و تفرجگاه با تنوع زیاد در بخشهای مختلف دنبال کنیم.

دادبود با بیان اینکه توجه ویژه به بافت تاریخی شهر گرگان در امسال و سال 1397 خواهیم داشت، گفت: در مدیریت شهری نخستین کار که انجام دادیم تشکیل کارگروه توسعه پارکینگها بوده و بخش خصوصی میتواند در این مسیر مذاکراتی با شهرداری داشته باشد و با توجه به اینکه در سطح شهر بسیاری از بخشها در اختیار دولت است و با ما همکاری داشته باشند میزان پارکینگها رد سطح گرگان به چند برابر افزایش مییابد.

وی به معماری شهری اشاره کرد و گفت: روشهایی تشویقی را به این منظور در نظر گرفتیم که فرهنگسازی داشته باشیم و الزامات قانونی در این بخش وجود ندارد.

شهرداری گرگان در مورد ساخت و ساز زیرگذر و روگذر در آینده به این مهم اشاره کرد که تمام بررسی ما نشان میدهد حل معضل ترافیکی گرگان در روشهای دیگری است و با هزینه کمتر خروجی بیشتری میتوان از این روشها گرفت.

دادبود یادآور شد: مجتمعهای ورزشی چند منظور طراحی کردیم و در سال 1397 اجرای آن را آغاز میکنیم و در گذشته شهرداری مجتمع ورزشی را در نظر گرفته بود ولی ساخت آن به تنهایی در توان شهردار نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۵۰۰۱۹۰۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
گرگان جزو معدو شهراییه که از ساختار نوین شهری برخورداره
دست مریزاد به مسیولینش
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین