پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
شورای اسلامی شهر نهبندان به اتفاق آراء؛ محسن بخشی را به عنوان بیست و یکمین شهردار نهبندان انتخاب کرد.

شعارسال: در جلسه شورای اسلامی شهر نهبندان مهندس محسن بخشی به اتفاق آراء به عنوان بیست و یکمین شهردار نهبندان انتخاب شد.

گفتنی است وی از بین پنج گزینه مطرح برای شهرداری نهبندان انتخاب شده و در حال حاضر کارشناس مسئول برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری نهبندان، دارای مدرک تحصیلی عمران_ساختمان ودانشجوی فوق لیسانس در رشته راه است.

همچنین گفته می شود یکی از مدیران استانی که تاکنون در یکی دو شهرستان دیگر گزینه های غیربومی خود برای شهرداری را بر شورای شهر تحمیل وگمارده است، برای انتخاب شهردار نهبندان هم گزینه غیربومی را از گیلان مطرح و قصد تحمیل داشته است و حتی در این خصوص برای گزینه مورد نظر بلیط پرواز به بیرجند را هم گرفته بود.

وی برای انتخاب و انتصاب این گزینه، به شورای شهر قول مساعدت دو میلیاردتومانی به شهرداری را داده است؛ اما شورای شهر نهبندان جلوی این رانت ایستاده و یک شب بعد محسن بخشی را با 5 رأی موافق به عنوان شهردار انتخاب کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی خاورستان ، تاریخ انتشار: 26مهر1396 ، کدخبر: 76798: www.khavarestan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین