پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
شهردار بیرجند گفت: کلیات احداث بوستان ۴۸ هکتاری این شهر با عنوان "نشاط" در نشست علنی شورای شهر تصویب شده است.

شعار سال: محمدعلی جاوید شامگاه پنجشنبه در تشریح احداث این بوستان اظهار داشت: کلیات این پروژه در نخستین نشست علنی شورا پس از معارفه رسمی به تصویب اعضای شورای شهر بیرجند رسیده است.

وی گفت: این پروژه48 هکتار وسعت و در دو سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع شده و 16 کیلومتر طول دارد.

جاویدافزود: این پروژه با ایده نشاط، شادابی و سلامت برای همه رده‌های سنی شهروندان طراحی و اجرا می‌شودو اجرای آن تحول بسیار خوبی در شهر بیرجند ایجاد می‌کندو طرح این بوستان با پیشنهاد اسم "بوستان نشاط" تحویل شورای شهر می‌شود.

شهردار بیرجند کاربری‌های پیشنهادی در بوستان نشاط را پیست‌های استاندارد پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به طول شانزده کیلومتر، ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همگانی، فضاهای ورزشی تنیس، شطرنج و وسایل بازی کودکان، کافی شاپ، اغذیه فروشی، چاپخانه، آلاچیق، فضاهای مکث و استراحت کوتاه، درختکاری، گل کاری و استفاده از گونه‌های متنوع گیاهی، درختچه و درختی عنوان کرد و یادآور شد: ضمن استفاده از گونه‌های کم آب، سیستم آبیاری این بوستان از نوع سیستم‌های نوین آبیاری قطره‌ای و بارانی خواهد بود.

جاوید یادآور شد: از ویژگی‌های دیگر این بوستان، اتصال آن به بوستان جنگلی شهر به وسعت 39 هکتار است که انتهای همه پیاده‌روی‌ها به این بوستان جنگلی ختم می‌شود و می‌توان در این بوستان زیرساخت‌های تفریحی، اقامتی و گردشگری را برای شهروندان ایجاد کرد.

شهردار بیرجند افزود: این پروژه پس از تصویب قطعی در شورایشهر در دو فاز، عملیات اجرایی آن شروع و تکمیل می‌شود و در تلاشیمبه جهت کاهش هزینه‌ها از ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری و سازمان‌های وابسته جهت انجام این پروژه استفاده شود.

وی بیان کرد: آغاز این پروژه به هیچ وجه در حذف و یا به تأخیر افتادن سایر پروژه‌های شهرداری تاثیرگذاری منفی نداردضمن اینکه اجرای این پروژه برای عموم شهروندان شهر بیرجند است لیکن در سایر مناطق و محلات کم برخوردار نیز پروژه‌ای متناسب با نیاز شهروندان طراحی و اجرا می‌شود.

جاوید افق شهر را پس از اجرای این پروژه بسیار زیبا توصیف کرد و افزود: اجرای این پروژه می‌تواند باعث ایجاد رونق و سرزندگی در پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این شهر شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:1601584، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United States
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
خسته نباشید باشد که عاملی بر افزایش سطح شادمانی و دوستی مردم با طبیعت باشد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین