پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
عضو شورای شهر بیرجند گفت: اعطای پایان کار به ساختمان‌های اداری مشروط به تعیین تکلیف پارکینگ این ساختمان‌ها است.

شعارسال: عضو شورای شهر بیرجند گفت: اعطای پایان کار به ساختمان‌های اداری مشروط به تعیین تکلیف پارکینگ این ساختمان‌ها است.

مهدی میری در جلسه صبح شنبه شورای شهر بیرجند اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی تا وضعیت پارکینگ ساختمان‌های اداری در حال ساخت مشخص نشود پایان کار به آن داده نمی‌شود.

عضو شورای شهر بیرجند بیان کرد: یکی دیگر از مسائل مهم برای شورا حفظ حریم خصوصی مردم است و در این راستا نمی‌گذاریم هیچ کس حیاط خانه خود را به حیاط منزل دیگری باز کند.

میری ادامه داد: حتی اگر فردی یک بار پنجره رو به حیاط دیگران را مسدود کرده باشد ولی دوباره آن را باز کند امکان بررسی آن در کمیسیون ماده ۱۰۰ وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به تقاضاهایی در این زمینه که خیابان ۱۵ خرداد خیابان ناحیه‌ای تلقی شود، افزود: این امر به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.

عضو شورای شهر بیرجند گفت: ما سه نوع خیابان محله‌ای، ناحیه‌ای و شهری در مناطق شهری داریم که تفاوت این سه نوع خیابان به عملکرد هر کدام بر می‌گردد و تعریف خاص خودش را در آیین نامه‌ها و ضوابط مربوط دارد.

میری با اشاره به طرح های تفصیلی شهری اظهار کرد: این طرح‌ها هر ۱۰ سال یک بار باید بر اساس نظرسنجی‌ها و نظرات کارشناسی تغییر کند.

وی بیان کرد: طرح تفضیلی شهر بیرجند سال ۹۴ باید تغییر می‌کرد که این اتفاق صورت نگرفت که در صورت نیاز به ورود شهرداری و شورای شهر به این قضیه آماده همکاری هستیم.

همچنین رضا حسنی صفت عضو شورای شهر در این جلسه گفت: در سالهای اخیر در روستاهای اطراف شهر بیرجند اقدامات خوبی را به نفع محرومان توسط بنیاد مستضعفان انجام شده که از آن جمله می‌توان به اعطای رایگان زمین اشاره کرد.

وی اظهار کرد: این اعطای رایگان زمین بلاتکلیفی سی ساله بسیاری از روستائیان را حل کرده که بسیار مثبت ارزیابی می‌شود.

عضو شورای شهر بیرجند یادآور شد: البته مسائلی چون افزایش قیمت زمین در بیرجند بر اثر مزایده‌های بنیاد مستضعفان نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1396، کدخبر: 4235565، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
جالبه که چرا هیچ وقت قانون خاصی برای پارکنیگ و انباری در منازل وجود نداره و خیلی مواردپارکینگ و انباری جداگانه به فروش میرسند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین