پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
شهردار بیرجند گفت: در حال حاضر بستر تولید گیاه و گل به صورت تخصصی و حرفه ای در سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری بیرجند فراهم شده است.

شعارسال: شهردار بیرجند گفت: در حال حاضر بستر تولید گیاه و گل به صورت تخصصی و حرفه ای در سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری بیرجند فراهم شده است.

محمد علی جاوید ظهر یکشنبه در بازدید از نهالستان و گلخانه های مکانیزه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار داشت: هم اکنون با امکانات ایجاد شده ظرفیت خوبی در تولید گل در نهالستان های زیر مجموعه این سازمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این مجموعه بستر تولید گل و گیاه به صورت تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد، بیان کرد: این امر سبب کاهش هزینه های تولید و حفظ سرمایه های داخلی می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند نیز در این بازدید از تولید ۶۱ هزار گل فصلی و نشائی در این سازمان خبر داد و گفت: همچنین در سال جاری بالغ بر پنج هزار و ۲۰۰ نهال درخت و درختچه توسط نهالستان های زیر مجموعه این سازمان تولید شده است.

* تولید ۲.۲ میلیارد ریال گل و گیاه

مجتبی انصاری، ارزش ریالی این تولیدات را بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تولیدان این سازمان ۵۰ درصد هزینه های خرید گل و گیاه سازمان را کاهش داده است.

به گفته وی مجموعه گلخانه های این سازمان با مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع به صورت مکانیزه و از سال ۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند همچنین در این بازدید از مطالعه در خصوص گونه های جدید پوششی مقاوم به کم آبی، گونه های درختچه ای مقاوم به خشکی و شوری در این مجموعه خبر داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 4242975، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
هر چه قدر به فضای سبز کشورمان بیستر اهمییت بدهیم برای خودمان و اینده فرزندانمان کار کرده ایم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین