پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
سرپرست دانشگاه بیرجند از افتتاح شش گلخانه زیرزمینی در پردیس امیرآباد دانشگاه بیرجند خبر داد.

شعار سال: احمد خامسان در حاشیه مراسم افتتاح شش گلخانه زیرزمینی دانشکده کشاورزی بیرجند اظهار داشت: این گلخانه‌ها با هدف تکثیر گیاهان و نگهداری از گلدان‌ها با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه در محل پردیس دانشکده کشاورزی افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه بیرجند با تأکید بر صرفه‌جویی مصرف آب در تولیدات گیاهی گفت: پژوهش‌های مقاله محور باید به سوی پژوهش‌های کارآفرین محور و کارآفرینی سوق داده شود تا سهم کارآفرینی در دانشگاه افزایش یابد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته به آبیاری تحت فشار 45 هکتار از اراضی دانشکده کشاورزی اشاره کرد و گفت: دانشجویان مشتاق زیادی از زمین و امکانات مزرعه استفاده می‌کنند.

خامسان تصریح کرد: نهالستان دانشکده کشاورزی با مساحت 4 هکتار در سال 1382 تأسیس شده که یک چهارم آن برای تولید نشاء انواع گلها و گیاهان مورد استفاده در فضاهای سبز شهری و محیط دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سرپرست دانشگاه بیرجند گفت: گلخانه‌های مذکور جمعاً به مساحت 720 مترمربع و از محل درآمدهای اختصاصی دانشکده کشاورزی احداث شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1715549 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
گلخانه زیرزمینی یعنی چی؟ نکنه گیاه های خلاف پرورش میدن شیطونا
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین