پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
محمد حسین اکبری ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: واگذاری مدیریت ساختمان سازمان جهاد کشاورزی با عرصه و اعیان سههزار و دو هزار متر مربع به سازمان نظام مهندسی در قالب تفاهم نامه و تأمین مکان تشکل های بخش کشاورزی در قبال اخذ شارژ ماهیانه توسط سازمان نظام مهندسی از مهم ترین دستاوردهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال ۹۵ بوده است.
شعارسال: وی با بیان اینکه پس از پیگیری های متعدد و اخذ مجوز از سازمان صنعت و معدن، مرکز تحقیقات و مشاوره مرغ استان در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تجهیز و راه اندازی شد، افزود: گواهی مهارت نیز در بخش های مقنیان، پیوند زن ماهر، هرس کار و استخر و کانال کشاورزی صادر شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرکت سهامی خاص رویش تحت پوشش سازمان نظام مهندسی در سال ۹۵ فعال شده است، گفت: اصلاح اساسنامه ، تغییر اعضاء ، تعیین هیئت مدیره و مدیر عامل، برای امادگی واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین پساب و سایر قرارداد های اجرایی از دیگر دستاوردهای سازمان در سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه یک باب گلخانه واقع در مجتمع گلخانه ای به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان واگذار شده است، بیان کرد: همچنین یک واحد گلخانه الگویی با زیر بنای یک هزار متر مربعی شیشه ای مستقر در مجتمع گلخانه ای شهرستان خوسف در محمدیه و صدور پروانه بهره برداری به نام سازمان نظام مهندسی با ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان واگذار شده است.

اکبری با اشاره به اینکه طرح های مطالعات توجیهی با استفاده از نرم افزار کامفار جهت ۱۶ فقره طرح مشارکتی توسط شرکت مهندسین مشاوره تحت پوشش این سازمان برای اولین بار تهیه شده است، گفت: همچنین ارزیابی ، بررسی و دفاع از طرح های مذکور و تصویب نهائی جهت اعطاء تسهیلات به مجریان اجراء طرح های مشارکتی توسط شرکت مشاوره صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه مجوز توزیع نهال، عرضه و فروش نهال در استان صادر می شود، افزود: صدور مجوز حمل پیاز زعفران به سایر نقاط کشور به سازمان نظام مهندسی استان نیز واگذار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ادامه داد: پس از پیشنهاد و پیگیری های انجام شده توسط سازمان نظام مهندسی در کمیته فنی سازمان جهاد کشاورزی استان، ممنوعیت چندین ساله صادرات پیاز زعفران حذف شد و برای اولین بار نظارت فنی، ساماندهی و صدور مجوز حمل پیاز زعفران به دیگر استان ها به سازمان نظام مهندسی واگذار شد

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ هکتار اراضی کشاورزی پساب فاضلاب پس از گذشت بیش از ۱۰ سال پیگیری بدون نتیجه طی سال آینده آماده سرمایه گذاری خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه مجوز یک میلیون مترمکعب آب دائم و یک میلیون مترمکعب آب موقت از پساب فاضلاب به سازمان نظام مهندسی برای تولید محصولات زراعی و باغی در حال واگذاری است، بیان داشت: تعداد کل اعضای حقیقی سازمان از ابتدای سال جاری دو هزار و ۵۱۹ نفر بوده است.

وی با اشاره به اعضای حقوقی سازمان از ابتدای سال تا کنون ۱۷۷ نفر بوده اند، گفت: تعداد سه پروانه اشتغال اعضای حقیقی نیز در سال ۹۵ صادر شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری ۲۹ دوره آموزشی از ابتدای سال، افزود: تعداد ۷۶ پروانه تاسیس و شش پروانه توسعه نیز در سال ۹۵ صادر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۸۶ پروانه موافقت اصولی صادر شده است، تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۱۵ پروانه آفت کش نباتی و سه پروانه نهاده های کشاورزی نیز صادر شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395، کدخبر: 3915492 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
مگه حمل پیاز هم مجوز می خواهد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین