پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از افتتاح 861 پروژه در هفته جهادکشاورزی در استان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر 288 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

شعار سال: هاشم ولی پور مطلق ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بیش از یک هزار نفر تسهیل گر و مددکار اجتماعی در روستاهای استان پیام‌های ترویجی مرتبط با بخش کشاورزی را اطلاع رسانی می‌کنند.

وی گفت: خشکسالی توان کشاورزان و زیرساخت‌های بخش کشاورزی را ضعیف کرده است و خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها از نظر سطح زیر کشت و بنیه مالی ضعیف است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از افتتاح 861 پروژه در هفته جهادکشاورزی در استان خبر داد و افزود: برای این پروژه‌ها بالغ بر 288 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

ولی پور مطلق با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای 360 نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود، تصریح کرد: همچنین در راستای افتتاح این پروژه‌ها حدود یک هزار و 63 شغل تثبیت شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به شهرستان‌های طبس، قاین و سرایان و بیشترین میزان اعتبارات دولتی مربوط به شهرستان‌های قاین، بشرویه و سرایان است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح جهادکشاورزی در سال جاری مربوط به بخش‌های باغبانی، زراعت و آب و خاک دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبار دولتی با مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و 700 میلیون تومان در حوزه آب و خاک هزینه شده است.

ولی پور مطلق با بیان اینکه 23 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم و بیش از 20 هزار هکتار نیز زیر کشت جو است، اظهار کرد: همچنین تاکنون هفت هزار و 68 تن جو و هفت هزار و 125 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 خرداد 1396، کد مطلب:13960322001069 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین