پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
شهردار بیرجند از ایجاد اتاق فکر در حوزه شهری این شهر برای نخستین‌بار خبر داد و گفت: در این اتاق فکر نخبگان دانشگاهی، خبرنگاران شهری و برخی مدیران شهری عضویت دارند.

شعارسال: محمدعلی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار اتاق فکری در حوزه شهری بیرجند ایجاد می‌شود که در آن نخبگان دانشگاهی، خبرنگاران شهری و برخی مدیران شهری عضویت دارند.

وی افزود: طرح ایده، برنامه‌ریزی شهری، تصمیم‌گیری با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در این طرح دنبال می‌شود.

شهردار بیرجند گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری، ایجاد فضایی پرنشاط و ارتباط متقابل میان مدیریت شهری و نخبگان از جمله اهداف اتاق فکر حوزه شهری است.

وی بیان کرد: ترسیم چشم انداز، راهبردهای استراتژیک، فراهم‌کردن بستر لازم برای بهره‌گیری از اندیشه و نظر نخبگان از جمله اهداف راه‌اندازی اتاق فکر بیرجند است.

جاوید تصریح کرد: در اتاق فکر، کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل می‌شود تا پس از طبقه‌بندی موضوعات مختلف برای اجرایی شدن در اختیار زیر مجموعه شهرداری قرار گیرد.

شهردار بیرجند گفت: نشست‌های اتاق فکر هرماه با حضور مدیران مربوطه برگزار می‌شود.

جاوید بیان کرد: کسانی که فکر می‌کنند در این زمینه می‌توانند همراهی با شهرداری داشته باشند با حضور در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل فرم همکاری را تکمیل کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 دی 1396 ، کدخبر: 1616059 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
این اتاقهای فکر رو با همکاری دانشگاه ها برگذار کنید تا کارتون بهتر پیش بره
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
چقدر این طرح بی نظیره! ای کاش که زودتر توجه میشد به این ظرفیت ها واقعا! هرچند که هیچ وقت برای پیشرفت دیر نیست...امیدوارم همه جای ایران فراگیر بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین