پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از در دست اجرا بودن پروژه گازرسانی به ۱۷۹ روستای استان خبر داد و گفت: سه شهر استان در ماه جاری به شبکه گاز متصل می شوند.

شعار سال: سید محمود هاشمی ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر در ۹۳ درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به پنج شهر در دست اجرا است، افزود: با گازرسانی به این شهرها درصد بهره مندی خانوار شهری در استان به حددود ۹۹ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بخش روستایی خدمات گازرسانی به ۲۱۵ روستا ارائه می شود، عنوان کرد: ۳۶ درصد روستاها تحت پوشش شبکه گازرسانی در استان هستند.

وی با بیان اینکه ۱۷۹ روستای در دست اجرای گازرسانی است که امیدورایم با افتتاح این پروژه ها درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به ۵۵ درصد برسد.

هاشمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در ماه جاری سه شهر و ۳۳ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ شهر استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی در شهرهای مرزی بسیار قابل اهمیت است و از بروز حوادث مختلف در سطح استان جلوگیری خواهد کرد، افزود: شهرهای گزیک، طبس مسینا و زهان در ماه جاری گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه طی دو ماه آینده هشت روستا در سطح استان گازرسانی خواهند شد، گفت: تعداد نیروهای انسانی در شرکت گاز بسیار کم است و نیروها با توان مضاعف در حال خدمات رسانی هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 4128058 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین