پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مدیرعامل شرکت گاز استان گستان گفت: ۶۳ پروژه گازرسانی در ایام دهه مبارک فجر در استان گلستان افتتاح و کلنگ‎زنی و بیش از پنج هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

شعار سال: صفرعلی جمال‎لیوانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: با افتتاح پروژه‎های ایام الله دهه فجر 5 هزار و 912 خانوار که شامل 27 هزار و 588 نفر است در استان گلستان از نعمت گاز برخوردار می‎شوند.

وی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه‎ها در ایام الله دهه فجر به صورت ملی است و بالغ بر 34 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آن هزینه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گستان با بیان اینکه 34 روستا در ایام الله دهه فجر گازرسانی خواهد شد، افزود: افتتاح 28 صنایع با اعتبار سه  میلیارد و 455 میلیون ریال را در ایام دهه فجر خواهیم داشت.

جمال ‎لیواین با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر 63 پروژه در استان گلستان افتتاح و کلنگ‎زنی خواهد شد، افزود: 10 پروژه گازرسانی به روستاها در ایام الله دهه فجر کلنگ‎زنی خواهد شد که از قبل آن یک هزار و 616 خانوار از نعمت گاز برخورار خواهند شد.

وی یادآور شد: در ایام الله دهه فجر یک واحد صنعتی در آزادشهر، دو واحد صنعتی در بندر ترکمن، یک واحد صنعتی در رامیان، چهار واحد صنعتی در علی‎آباد کتول، 3 واحد صنعتی در کردکوی، چهار واحد صنعتی در کلاله، پنج واحد صنعتی در گرگان، یک واحد صنعتی در گمیشان، هفت واحد صنعتی و ساختمان اداری و پست امداد در شهرستان گنبد کاووس به بهره‎برداری خواهد رسید.

جمال‎لیوانی افزود: طرح گازرسانی به دو روستای رامیان، 11 روستا در شهرستان کلاله ، سه روستا در گنبد کاووس، 14 روستا در شهرستان مراوه‎تپه ، چهار روستا در شهرستان مینودشت در ایام الله دهه فجر به پایان رسیده و در این ایام با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گستان ابراز داشت: در ایام الله دهه فجر دولت مردان با توجه به اقدامات و کارهایی که برای مردم انجام می‎دهند اطلاع‎رسانی دارند و امیدواریم با اطلاع‎رسانی توانسته باشیم بخشی از گوشه‎ای از خدمات دولت را به سمع و نظر مردم رسانده باشیم.

جمالی‎لیوانی با بیان اینکه شرکت ملی گاز خدمات خوبی داشته است، افزود: در دولت تدبیر امید خدمات خوبی برای توسعه گازرسانی به روستاها صورت گرفته و تاکنون 122 روستا در عملکرد دولت به گازرسانی شده و 34 روستا در پایان کار دولت انجام خواهد شد.

وی افزود: در شرکت گاز اقلیم استان گلستان سه و چهار دیده شده و ما اعتقاد داشتیم با توجه به دمای سردی که وجود دارد این حق مردم استان گلستان نیست و قول دادن در مرحله بررسی پژوهشکده هواشناسی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گستان تاکید کرد: استان گلستان را یک استان معتدل نمی‎دانم و این استان هم دارای گرما و سرما است و اگر دمای شهرهای استان را بررسی کنید ما دمای 15 درجه زیر صفر را امسال شاهد بودیم و در تابستان نیز دمای بالای 45 درجه را نیز تجربه کردیم.

جمال‎لیوانی با بیان اینکه اختلاف دما بین کمترین و بیشترین دما در استان نزدیک به 60 درجه در استان است، افزود: در استان خوزستان در تابستان بالای 50 درجه است و دما در زمستان در این استان بین 10 تا 15 درجه است و اختلاف دمایی در این استان نزدیک به 40 درجه بیان می‎شود.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری امسال موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و دو در این راستا داشتیم که ما باید امسال 25 هزار مشترک بگیریم و تاکنون 17 هزار مشترک در استان داشتیم که 70 درصد سیاست‎های ما در اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کرده و تا پایان سال بقیه آن محقق می‎شود.

جمال‎لیوانی اظهار داشت: گازی که از سمت ترکمنستان وارد استان گلستان می‎شود دو تا سه درصد بیش از گاز تولیدی کشور بوده و کشور 600 تا 700 میلیون مترمکعب در روز گاز تولید می‎کند و این میزان خیلی ناچیز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گستان افزود: تمام هم و غم ما این است که هیچ مشترک خانگی گازش قطع نشود و ما در استان بیش از 520 هزار مشترک داریم و اولویت ما این مشترکان هستند و پس از جایگاه سی.ان. جی و کارخانه‎های است که از سوخت دوم گاز استفاده می‎کنند.

جمال‎لیوانی با بیان اینکه بیشترین حادثه که در استان گلستان داشتیم به واسطه دودکش است، تاکید کرد: علی‎آباد کتول گاز مصرفی‎اش از استان سمنان و شاهرود تامین می‎شود و از سال 1392 با وجود اینکه میزان مشترک در استان افزایش یافته است میزان مصرف هنوز به اندازه سال 1392 در استان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب:1310254 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
واقعا با کلنگ زنی در ایام دهه فجر مشکل دارم. چرا دهه فجر؟ اگر قصد توسعه کشور وجود دارد ، چپرا باید به دهه فجر منتقل شده و با وقت کشی مواجه باشیم؟ اگر هم قصد نمایش وجود ددارد، چرا برخورد نمی کنیم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
کلنگ زنی واقعی برای انجام کار یا شومن بازی مدیران، کدامیک؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین