پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
عملیات اجرایی طرح گازرسانی به بخش خبر شهرستان بافت روز پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و استاندار کرمان در این شهرستان آغاز شد.

شعار سال: عملیات اجرایی این طرح زیربنایی بدو ورود معصومه ابتکار به شهرستان بافت و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: طرح گاز رسانی به بخش خبر هدیه ای از طرف دولت تدبیر و امید برای منطقه خبر، طرنگ و دشتاب است.
محمدعلی ودیعتی افزود: با این طرح گازرسانی در مجموع حدود 280 خانوار در 18 روستای منطقه خبر از نعمت گاز طی یک سال آینده برخوردار می شوند.
وی اظهار کرد: 70 کیلومتر شبکه توزیع گاز، یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 200 کیلوگرم، سه ایستگاه تقلیل فشار در مجموع با 400 میلیارد ریال اعتبار راه اندازی می شود.
وی گفت: اکنون 40 شهر در استان کرمان از نعمت گاز برخوردار است و عملیات گازرسانی به 9 شهر دیگر نیز در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه 100 روستای استان در دهه فجر سال جاری به شبکه گازرسانی متصل می شوند اظهار کرد: 823 روستا در استان کرمان در مجموع گازدار شده و گازرسانی به 294 روستای این استان نیز در دست اقدام است.
وی گفت: ورود گاز به روستا کاهش تخریب عرصه های جنگلی، صرفه جویی در حمل و نقل و مصرف سوخت را دارد و روند بازگشت به روستاها را افزایش می دهد.
معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز (پنجشنبه) به منظور بازدید و آغاز عملیات مرحله نخست طرح مدیریت پارک ملی خبر با مشارکت جوامع محلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه اکوتوریسم وارد کرمان شد.
ابتکار پس از استقبال در فرودگاه بین المللی کرمان برای شرکت در مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به خبر بلافاصله به شهرستان بافت سفر کرد و عملیات مرحله نخست طرح مدیریت پارک ملی خبر با حضور وی در این شهرستان آغاز می شود.
طرح ملی گردشگری و توسعه و حفاظت از پارک ملی خبر با نام توسعه، حفظ و نگهداری اکوتوریسم طبیعی پارک ملی خبر یک سال قبل با پیشنهاد بخش خصوصی تصویب و همه مجوزهای رسمی آن صادر شد.
مرکز شهرستان بافت در 166 کیلومتری جنوب غرب کرمان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ 7 بهمن 95 ، کد مطلب: 82402709: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
کی شاهد اتمام اون باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین