پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
رئیس اداره گاز هندیجان گفت: در هفته دولت پروژه گازرسانی به پنج روستا در محور بندر هندیجان افتتاح می‌شود.

شعار سال: سیف‌اله قنواتی اظهار کرد: گازرسانی به مناطق روستاها، یکی از اولویت‌های مهم اداره گاز است.

وی افزود: ما هر سال در ایام دهه فجر و یا هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی آغاز پروژه‌های گاز رسانی به روستاها را در برنامه کاری خود داریم.

رئیس اداره گاز هندیجان گفت: حمایت‌های بسیار خوب و جدی مدیرعامل شرکت گاز استان از پروژه‌های گازرسانی به روستاها یکی از دلایل اصلی موفقیت ما در خدمت رسانی به مردم این منطقه است.

قنواتی بیان کرد: در این پروژه پنج روستای چم مراد، چهل منی، کرپا، چم تنگ و چم تنگو از توابع بخش مرکزی در محور روستای بدر در هندیجان جنوبی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این پروژه تعداد 350 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

قنواتی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه درصد برخورداری روستاهای شهرستان به بالای 70 درصد می رسد که از متوسط استانی و کشوری بالاتر است.

رئیس اداره گاز هندیجان در پایان از حمایت‌ها و پیگیری‌های جدی مسوؤلان شرکت گاز استان، فرماندار شهرستان وامام جمعه ونماینده مجلس تقدیر وتشکر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 5 شهریور 96، کدمطلب: 13960605001128، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین