پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۰۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
حسن منتظر تربتی در آئین بهره برداری از طرح‌های نفت و گاز آذربایجان غربی با حضور رئیس جمهوری کشورمان اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در گازرسانی به روستاها انقلاب ایجاد کرده است.معاون وزیر نفت گفت: در صدد هستیم تا پایان سال ۱۳۹۹ جمعیت روستاهای بهره مند از گاز را به ۸۵ درصد برسانیم.
شعار سال: معاون وزیر نفت گفت: در صدد هستیم تا پایان سال ۱۳۹۹ جمعیت روستاهای بهره مند از گاز را به ۸۵ درصد برسانیم.

 حسن منتظر تربتی سه شنبه شب در آئین بهره برداری از طرح‌های نفت و گاز آذربایجان غربی با حضور رئیس جمهوری کشورمان اظهارداشت: دولت تدبیر و امید در گازرسانی به روستاها انقلاب ایجاد کرده و هزاران روستا به شبکه گسترده گاز متصل شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی در آذربایجان غربی نیز به خوبی در حال پیشرفت است و حدود ۹۳ درصد جمعیت شهری و ۶۶ درصد جمعیت روستایی از این نعمت بهره مند هستند.

تربتی از افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ طرح گازرسانی در آذربایجان غربی خبر داد و اضافه کرد: امروز با حضور رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیأت دولت در آذربایجان غربی ۴۴ طرح گازرسانی در استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه کار عظیم گازرسانی در ایران منحصر به فرد و بی نظیر است افزود: در حال حاضر طبق آمارها ۹۵ درصد جمعیت کشور از نعمت گاز بهره مند هستند که این رقم در بسیاری از کشورهای جهان نظیر ندارد.

وی ادامه داد: در حالی که تا پیش از دولت تدبیر و امید حدود ۱۴ هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره مند بودند، در طول فعالیت این دولت ۱۵ هزار روستا از این نعمت بهره مند شده اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:31 اردیبهشت1398،کدخبر:4623225،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین