پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
مدیر کمیته امداد میانه گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱ هزار و ۱۰۰ نفر مددجو در رشته‌های گوناگون فنی و حرفه‌ای آموزش داده شدند که در این میان به ۳۵۰ نفر بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت‌شده است.

شعار سال: فرج اله جعفری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهرستان میانه حدود 6 هزار و 250 خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: در همین راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان میانه به 13 هزار نفر باهدف توانمندسازی و خوداتکائی در دو بخش فرهنگی و اشتغال خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میانه بابیان اینکه 1 هزار و 400 دانش‌آموز و 150 دانشجو در شهرستان میانه تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود: به این تعداد محصل با کمک خیرین تا زمان فارغ‌التحصیلی خدمات ارائه می‌شود که خدای‌ناکرده عدم امکانات مالی باعث نشود که یک دانش‌آموز و دانشجو ترک تحصیل و یا افت تحصیلی کند.

وی با اشاره به بحث اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان گفت: در سال 95 تعداد 1 هزار و 100 نفر مددجو در رشته‌های گوناگون فنی و حرفه‌ای آموزش داده شدند که در این میان به 350 نفر بااعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان وام پرداخت‌شده است.

جعفری با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میانه در بحث مشارکت‌های مردمی رتبه اول استان را دارد اذعان کرد: در سال 95 کل کمک‌های جنسی و نقدی مردم شهرستان میانه به ارزش 8 میلیارد تومان بود که در این راستا کمیته امداد شهرستان میانه رتبه اول استان را از سال 85 تاکنون در بحث مشارکت‌های مردمی به خود اختصاص داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: با مبلغ 8 میلیارد تومان که در سال 95 توسط مشارکت‌های مردمی به دست آوردیم، جهیزیه تعداد 420 نوعروس تأمین‌شده است که دراین‌بین تعداد 750 یتیم و دانش‌آموز حمایت مالی شده و هزینه‌های پزشکی و درمانی آنان پرداخت می‌شود.

وی از مردم شهرستان میانه درخواست مساعدت کرد و گفت: درخواست‌ها و انتظارات از مردم شهرستان میانه این است که همانند سال‌های گذشته ما را حمایت کنند لذا تهیه سبد غذایی در ماه مبارک رمضان و برای تحویل آن به مددجویان در معیت خیرین نیاز است.

جعفری در پایان با تأکید بر اینکه تعداد 650 دانش‌آموز در شهرستان میانه بدون حامی هستند افزود: این 650 دانش‌آموز که نوعاً سرپرست ازکارافتاده و بیمار داشته و بدون حامی هستند نیاز است تا این عزیزان حمایت شوند لذا از خیرین انتظار می‌رود در این راستا یار و یاور ما باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13خرداد 1396، کد مطلب:1426968 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین