پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: تاکنون نزدیک به ۷۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان گلستان در قالب طرح نوسازی و مقاوم‌سازی قرار گرفتند که نزدیک به ۵۴ هزار واحد مسکونی پایان کار دریافت کرده‌اند.

شعار سال: محمدتقی زمانی‌نژاد صبح امروز در همایش آموزشی و توجیهی آشنایی و پیشگیری از تبعات مسولیت‌های مهندسی و صیانت از حقوق مهندسین و مالکین در گرگان اظهار داشت: یک‌هزار و 50 روستا در استان گلستان وجود دارد که 968 روستا بالای 20 خانوار هستند و برای آنها طرح تهیه شده و به تصویب رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: طرح هادی ساماندهی کالبد روستاست و اگر بخواهد کاری در روستا انجام شود مبنا و بستر آن طرح هادی است.

وی تصریح کرد: مسکن روستایی یکی از فعالیت‌های اصلی بنیاد مسکن است و قرار است سالانه 200 هزار مسکن روستایی در کشور به شیوه فنی نوسازی و مقاوم سازی شوند که سهم استان گلستان 6 تا 7 هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان خاطر نشان کرد: در همین راستا 260 مهندس معمار و سازه در 130 دفتر در سطح استان مستقر هستند و متقاضیان به این دفاتر هدایت و نقشه‌ها را انتخاب می‌کنند که 300 ناظر هم کار نظارت را برعهده دارند.

زمانی‌نژاد با اشاره به اینکه وام مسکن روستایی به همه روستاها تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 70 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح آمده‌اند و نزدیک به 54 هزار واحد مسکونی پایان کار دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در استان گلستان 229 هزار خانه روستایی وجود دارد که 128 هزار خانه غیرمقاوم هستند و بناست در برنامه ششم این تعداد به شیوه فنی نوسازی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 شهریور 1396، کد مطلب:1516434 : tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین