پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل از تامین مسکن برای ۲۰۰ مددجوی نیازمند در اردبیل در سال گذشته خبر داد و گفت: ۵ هزار و ۹۵ خانواده تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن و نیازمند به احداث سرپناه مناسب هستند.

شعار سال: فرهاد آزادپور صبح امروز در جلسه بررسی مسکن مددجویان استاناردبیل اظهار کرد:در سال گذشته 200 خانواده‌ تحت حمایت که فاقد مسکن بودند از سرپناه مقاوم و مناسب بهره‌مند شده‌اندکه در راستای احداث و خرید مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش بیش از 22 میلیارد و 867 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 817 مسکن مددجویی مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفته است، تصریح کرد: بیش از هفت میلیارد و 119 میلیون ریال به منظور انجام تعمیرات و مقاوم سازی منازل خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

آزادپور گفت: خانه‌دار شدن مددجویان یکی از راهکارهای حائز اهمیت کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش به شمار می‌آید و با احداث و خرید مسکن برای مددجویان بخش مهمی از دغدغه‌های آنان رفع می‌شود تا بهتر بتوانند به سمت خوداتکایی و کارآفرینی حرکت کنند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی طبق نیازسنجی‌های انجام شده از خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، افزود: پس از بررسی وضعیت خانواده‌ها، خدمات عمرانی به منظور بهبودی شرایط زندگی آنان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در سطح استان پنج هزار و 95 خانواده تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن و نیازمند به احداث منزل مناسب هستند که با همکاری و درایت هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و خیران می‌توانیم گام‌های بلندی را برای احداث و خرید سرپناه مقاوم و مناسب برای خانواده‌های بی‌بضاعت برداریم.

آزادپور با بیان اینکه در سال گذشته، خیران در قالب طرح رضوان نزدیک به شش میلیارد ریال به احداث و خرید مسکن مددجویان تحت حمایت کمک کرده‌اند، اظهار کرد: مساعدت‌های خیران در قالب این طرحدر سال 95 نسبت به مدت مشابه خود در سال 94، بیش از 55 درصد افزایش داشته است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به سردسیر بودن اردبیل و نیاز خانواده‌های تحت پوشش به سرپناهی مقاوم و مستحکم در برابر سرما از تمامی خیران خواستاریم که همچون سالهای گذشته یاریگر کمیته امداد در احداث، خرید، مقاوم سازی و بهسازی منازل خانواده‌های بی‌بضاعت باشند.

وی تصریح کرد: 6 ماهه نخستسال بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های عمرانی برای خانواده‌های تحت حمایت است که امیدواریم با مشارکت همه‌جانبه مسئولان و خیران بتوانیم خدمات گسترده‌ای را به مددجویان ارائه کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375473: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
فقط صورت مسئله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین