پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
عباس اهرابی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌ازاین و در مرحله نخست 5 هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد این استان توزیع شد.
شعارسال: وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان جزو اولویت‌های کمیته امداد است تصریح کرد: از سال 1390 تاکنون 14 هزار و 500 خانوار با تخصیص تسهیلات و اجرای طرح‌های کمیته امداد به خودکفایی رسیده‌اند.

اهرابی با اشاره به اینکه 140 میلیارد تومان برای توانمندسازی این تعداد خانوار در اختیار آن‌ها قرار گرفته است افزود: در کمیته امداد با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال فقرزدایی و خارج کردن افراد از گردانه کمیته امداد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار داشت: کمک‌های مردمی در توانمندسازی مددجویان بسیار تأثیرگذار بوده است و برای ایجاد اشتغال برای سایر مددجویان نیز نیاز به حمایت بیشتر مردم‌داریم.

وی به اختصاص تسهیلاتی بانکی نیز اشاره داشت و گفت: خوشبختانه استان ما در پرداخت تسهیلات به مددجویان رتبه نخست را کسب کرده که این موضوع ثمره همکاری بانک‌ها است.

اهرابی افزود: هم‌اکنون 85 درصد از اعتبارات بانکی که مربوط به اشتغال است جذب‌شده و امیدواریم این میزان به 100 درصد برسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات مزبور و اجرای طرح‌های خوداشتغالی 3 هزار و 527 نفر به خودکفایی رسیدند که بهار سال آینده جشن خودکفایی این تعداد افراد برگزار می‌شود.

اهرابی درباره اجرای مسکن شهری و روستایی توسط کمیته امداد گفت: 268 مسکن شهری و روستایی با اعتبار 2.5 میلیارد تومان طی امسال آماده تحویل‌شده است.

وی تصریح کرد: امسال 315 مسکن مهر به بهره‌برداری رسید و 838 مسکن مددجویان کمیته امداد نیز تعمیر و بازسازی شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به موضوع پرداخت وام‌های ضروری 2 تا 5 میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون این تسهیلات بدون نوبت پرداخت می‌شود.

اهرابی همچنین به موضوع جهیزیه تازه‌عروس‌ها نیز اشاره داشت و افزود: پیش‌ازاین صف‌های طولانی اختصاص جهیزیه تشکیل می‌شد که خوشبختانه با مشارکت مردم اکنون تمامی افرادی که درخواست داده‌اند، جهیزیه دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: درمجموع یک هزار و 826 نفر با مبلغ 3.5 میلیارد تومان جهیزیه و 2640 نفر نیز به مبلغ 4 میلیارد تومان از تسهیلات وام ضروری استفاده کرده‌اند که تمامی آن‌ها از محل کمک‌های مردمی بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339897 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
واقعا دستبوس سلامت آقای فتاح هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین