پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۶۶۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
مشاور شهرداری منطقه ۲۰ تهران در اموربانوان گفت: توزیع هزار سبد کالا ویژه بانوان سرپرست خانوار در جنوب تهران توزیع شد.

شعار سال: معصومه پورنظری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، هزار سبد کالا ویژه بانوان سرپرست خانوار منطقه ۲۰ تهران با هدف رسیدگی و کمک به وضعیت معیشتی این خانواده ها و شاغلین مراکز مهارت آموزی کوثر توزیع شده است.

پورنظری با بیان این مطلب گفت: برپایی ضیافت افطاری و توزیع غذای گرم در بین خانواده های کم برخوردار از دیگر فعالیت هایی است که در ماه مبارک رمضان ویژه بانوان سرپرست خانوار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و استقلال این خانواده ها از اولویت های مدیریت شهری است، افزود: در حال حاضر ۱۲ مرکز مهارت آموزی و اشتغال کوثر با هدف اشتغال زایی برای بانوان سرپرست خانوار در منطقه ۲۰ فعال است.

مشاور شهردار منطقه ۲۰ در امور بانوان یادآور شد: برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی و حمایت های تحصیلی فرزندان این بانوان از دیگر اقداماتی است که در دستورکار قرار دارد و به صورت مستمر در مناسبت های مختلف انجام می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004637:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین