پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امنیت قابل قبول و خوبی در مرزهای سیستان و بلوچستان برقرار است و جهت برقراری امنیت پایدار باید توجه بیشتری به وضعیت معیشتی مردم استان شود.

شعار سال: سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از کشفیات نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر به این استان اولین سفر استانی من محسوب می‌شود و به این دلیل در اولین سفرم به سیستان و بلوچستان آمدم تا به مردم این استان اعلام کنم ما با تمام وجود در کنار شما مردم خوب و صبور و همچنین ارگان‌های مسئول امنیتی استان هستیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز به لطف خداوند هم در مرز و هم در سطح استان با توجه به زحماتی که نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین واحدهای امنیتی از جمله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دادستانی و دیگر ارگان‌ها دارند، امنیت قابل قبول و خوبی برقرار است.

وی ادامه داد: شرایط موجود در استان بیانگر این است که هم دولت و هم سرمایه گذاران می توانند بدون هیچ دغدغه ای از حیث امنیت به سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان بپردازند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: باید مراکز صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان سیستان و بلوچستان بیش از گذشته فعال شود تا معیشت مردم نیز ارتقاء یابد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در مرز کشور همسایه، پاکستان وجود دارد، گفت: با رایزنی های انجام شده مقرر شده تا نیروهای نظامی پاکستان نیز در مرز این این کشور مستقر شوند تا چالش های مرزی این کشور نیز کاهش یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کدمطلب: 4045156:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین