پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از اعزام 160 نفر از مددجویان زیر پوشش به اردوی سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

شعارسال :به گفته اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی‌راد گفت: این مددجویان در قالب مادران و دختران زیر پوشش این نهاد به اردوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اردو به مدت پنج روز برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری اردوهای خانوادگی می‌تواند به عنوان یکی از مثمرترین روش‌های تأثیرگذار آموزشی باشد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اعتبار هزینه شده برای برگزاری این اردو را 300 میلیون ریال عنوان کرد.

الهی‌راد با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای خدمات‌دهی به مددجویان در طول سال گفت: برگزاری اردوهای تابستانی ویژه مددجویان یکی از برنامه‌های ویژه این نهاد است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به اینکه به صورت مستمر در ایام تابستان چند گروه از مددجویان به اردوهای مختلف اعزام خواهند شد، تصریح کرد: در این اردوها برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرایی خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها تقویت نشاط و شادابی بین مددجویان و همچنین تعمیق باورهای دینی با ارائه آموزش‌های مختلف دینی و اعتقادی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار چهارشنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940813000903 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین