پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از امضای تفاهم نامه همکاری این نهاد با شوراهای حل اختلاف استان خبرداد و گفت: از این پس مددجویان کمیته امداد مرکزی از خدمات حقوقی رایگان بهره مند می شوند.

شعار سال: قنبر موسی نژاد با بیان اینکه تعاملات کمیته امداد با شوراهای حل اختلاف در کمک به خانواده های تحت حمایت موثر است، اظهار داشت: یکی از برنامه های کاری کمیته امداد همکاری با همه بخش ها در رفع مشکلات مددجویان است که امیدواریم با افزایش ارتباطات، شاهد تسهیل در رفع مشکلات محرومان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استیفای حقوق محرومان افزود: اولویت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است چراکه با حل مشکلات مددجویان در بخش های حقوقی و فرهنگی زمینه توانمندی آنها فراهم می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان ساخت: شوراهای حل اختلاف توانسته خدمات مطلوب و شایسته ای به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ارائه کند و امیدواریم این روند همکاری تداوم داشته باشد.

موسی نژاد تصریح کرد: معرفی مددجویان به وکلای مستقر در شورای حل اختلاف، همکاری و مساعدت در پذیرش پرونده های قضائی خانواده های نیازمند، مشاوره و معاضدت حقوقی به منظور جلوگیری از اطاله در رسیدگی به دعاوی با حفظ کرامت مددجویان تحت حمایت از تعهدات شورای حل اختلاف در این تفاهم نامه همکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: این تفاهم نامه همکاری به مدت سه سال به منظور ارائه خدمات حقوقی به کمیته امداد و مددجویان تحت حمایت آن، اعم از اختصاص شعبه به دعاوی امداد و مددجویان، تسریع در رسیدگی و پیشگیری از بروز آسیب در خانواده های تحت حمایت منعقد شده است.

وی توضیح داد: هم اکنون بیش از ۳۷هزار خانوار، تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی قرار دارند که به‌صورت مستمر از خدمات این نهاد بهره‌مند می شوند و ۴۴هزار خانوار نیز به‌صورت غیرمستقیم از خدمات کمیته امداد در حوزه های درمانی و فرهنگی برخوردار هستند.

موسی نژاد یادآور شد: در حوزه اشتغال، کمیته امداد استان مرکزی سال گذشته با ایجاد بیش از دو هزار و ۷۰۰ شغل، رتبه اول را بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی کسب کرد و در سال جاری نیز مهم ترین اقدام این نهاد ایجاد اشتغال است که امیدواریم بانک های عامل همکاری لازم را داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 4035277:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین