پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از صرف یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان برای خرید و ساخت مسکن مدجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
شعارسال: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از صرف یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان برای خرید و ساخت مسکن مدجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۱۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و روستایی ساخت و یا خریداری‌شده است، گفت: یک میلیارد ۳۳۰ میلیون تومان برای خرید و ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت لرستان در شش‌ماه نخست سال جاری هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، طراحی مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از اولویت‌های مهم حوزه مسکن کمیته امداد است، گفت: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است و همواره کمیته امداد تلاش دارد برای مددجویانی که فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۹۷ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و ۱۳۰ واحد مسکونی نیز برای مددجویان روستایی خریداری و یا ساخته شود، افزود: برای خرید و ساخت مسکن مددجویان شهری پنج میلیارد تومان و برای بهسازی و مقام سازی مسکن مددجویان روستایی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

محمدی فارسانی بابیان اینکه خیران همواره یاری‌رسان کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان بوده‌اند، گفت: کمیته امداد برای خرید مسکن ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و پنج میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط بلندمدت را در اختیار خانوارهای دارای شرایط خرید مسکن شهری قرار می‌دهد تا مددجویان نیازمند فاقد مسکن بتوانند خانه‌دار شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 مهر 1396، کدخبر: 4116028 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین