پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیر کل بهزیستی ایلام از تحویل ۴۳ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام خبر داد.

شعار سال: فرهاد قیصربیگی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان های آبدانان، بدره، چرداول و دره شهر احداث تحویل مددجویان زیر پوشش می شود.

وی ادامه داد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی سه میلیارد ریال اعتبار به صورت کمک بلاعوض (۶۰ تا ۸۰ میلیون ریال به هر یک از مددجویان زیر پوشش) پرداخت شده است.

قیصربیگی تامین مسکن مددجویان را از برنامه های مهم این سازمان در ارائه خدمات به جامعه هدف اعلام و پیش بینی کرد تا پایان امسال ۱۲۰ واحد مسکونی دیگر به مددجویان زیر پوشش تحویل داده شود.

مدیر کل بهزیستی ایلام به دیگر برنامه های هفته بهزیستی نیز اشاره کرد و افزود: در این هفته نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی برپا و از خانواده های مددجویان موفق و دارای چند معلول توسط مسئولان سرکشی می شود.

وی افتتاح خانه امن، کارگاه خیاطی، افتتاح مراکز اقامتی ترک اعتیاد، مسابقه نقاشی، همایش پیاده روی کارکنان، دیدار با امام جمعه و استاندار، نشست پرسش و پاسخ، غبارروبی مزار شهدا و نشست خبری مسئولان بهزیستی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20 تیر 96 ، کد مطلب: 4027820:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین