پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 150 هزار مددجوی کمیته امداد در سراسر کشور فاقد مسکن هستد که تلاش می شود با برنامه ریزی جامع ظرف حداکثر پنج سال این افراد صاحب مسکن شوند.

شعار سال: سید پرویز فتاح عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از خانواده های مددجوی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اصلی ترین نیازها و مشکلات مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) تأمین مسکن است.
وی افزود: بیشتر این خانواده ها از توان مالی مناسب جهت تأمین آورده برخوردار نبوده و از ضامن معتبر نیز برای دریافت تسهیلات بی بهره اند.
فتاح گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های کمیته امداد، تأمین مسکن است که این امر یقینا با کمک دولت، همت کمیته امداد و اهتمام خیرین محقق خواهد شد.
وی افزود: در مجموع 150 هزار مددجوی کمیته امداد به واحد مسکونی نیاز دارند که تلاش می شود تا با برنامه ریزی مناسب حداکثر ظرف پنج سال ، نیاز مسکن این افراد برطرف شود.
وی تصریح کرد: 350هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از مسکن برخوردارند که مسکن این افراد نیاز به تعمیر دارد و این کار توسط کمیته امداد انجام می شود.
وی با اشاره به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس و برگزاری جشن عاطفه ها گفت: برگزاری طرح های کمیته امداد باید مطابق ذائقه مردم و پیشرفت امور منطبق شود.
رئیس کمیته امداد افزود: برای جامعه اسلامی زیبنده نیست که عده ای از فرزندان ایران اسلامی به علت فقر و نداری بدون کیف و کفش و لوازم التحریر به مدرسه بروند و باید کاری کرد که همه بچه ها با تمامی امکانات و با نشاط تحصیل کنند و یقینا وسعت کار آن قدر نیست که نتوان این نیاز را برطرف کرد.
وی گفت: جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله دهه سوم شهریور و دهه اول مهر برگزار می شود و با اعلام شماره حساب های کمیته امداد ، کمک های مردم جمع آوری خواهد شد.
فتاح تصریح کرد: تلاش می شود که برگزاری جشن عاطفه در سال جاری با سایر ایام متفاوت باشد و دیگر خبری از دایر کردن چادر در میادین و جمع آوری لوازم دست دوم نیست و با هماهنگی های به عمل آمده لوازم مورد نیاز از مبداء و کارخانه ها تهیه و بدون جلب توجه به دانش آموزان نیازمند تحویل داده می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 29 مرداد 95 ، کد مطلب: 82194246: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین