پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۵۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از طریق برپایی جشن عاطفه‌ها در مدارس جمع‌آوری کنیم.

شعارسال: مهدی فیض، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم نمادین آغاز جشن عاطفه‌ها در دبیرستان نمونه دولتی نرجس (س) گفت: امسال چهارمین سال است که جشن عاطفه ها را با همکاری کمیته امداد برگزار می کنیم.

وی افزود: این برنامه ها موجب می شود تا از منیت و خودخواهی فاصله بگیریم، بی توجهی به افراد جامعه با روح دین ما سازگار نیست.

فیض بیان کرد: اگر نسبت به مردم بی توجه باشیم آواری است که بر سر خود خواهیم گرفت. بی توجهی به مردم موجب تولید معتاد، دزد و ... می شود و آفت آن به افراد سالم جامعه نیز خواهد رسید.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته مبلغ 15 میلیارد تومان از طریق جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور جمع آوری شد و امسال پیش بینی می کنیم 30 میلیارد تومان جمع آوری شود.

فیض تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می شود و اگر از این مبلغ نیز اضافه بماند به مناطق کم برخوردار داده می شود.

همچنین، کریمی، مدیر کل پرورشی و فرهنگی شهر تهران نیز در این مراسم تاکید کرد: اولین وظیفه ما مسلمانان این است که نسبت به همنوع خود بی تفاوت نباشیم.

وی افزود: در زمینه احسان و نیکوکاری در روایات، احادیث و ادبیات غنی کشورمان بی‌نهایت سخن داریم لذا باید در زمینه احسان و انصاف تلاش کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: ۱۹ مهر 1396 ، کدخبر: 661564 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین