پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان شناسایی‌شده‌اند که ۶ هزار نفر از آنان به دلیل وضعیت بد خانوادگی تحت حمایت‌های کمیته امداد قرار دارند.

شعارسال: عباس اهرابی در آیین نمادین برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ضمن تبریک به مناسبت سالگرد سفر بابرکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: سفر آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۹۱ به این استان برکات زیادی را برای محرومان خراسان شمالی به همراه داشت.

اهرابی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۳۲ هزار و ۵۰۰ خانوار استان تحت حمایت‌های این نهاد قرار دارند، افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین کمک‌های خیران ما شاهد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت این نهاد هستیم.

وی در ادامه به دستاوردهای برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: امروز هدف ما از برگزاری این جشن در بین دانش آموزان توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در قشر جوان و نهادینه‌سازی آن بین آیندگان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها نمادی از شعور کمک‌رسانی به نیازمندان را برای دانش آموزان تبیین می‌کند، اظهار کرد: دانش آموزان ما در این جشن در کنار هم تمرین محبت را تکرار می‌کنند.

اهرابی بیان کرد: ما کمک‌های این جشن را بلافاصله زیر نظر مدیران مدارس برای کمک به‌تمامی دانش آموزان نیازمند استان هزینه می‌کنیم به‌طوری‌که هم دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد ونیز دانش آموزان محروم شناسایی‌شده توسط آموزش‌وپرورش از این کمک‌ها بهره‌مندمی شوند.

وی با یادآوری اینکه مشارکت مردم خراسان شمالی در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان بود، پیش‌بینی کرد در جشن عاطفه‌های امسال این رقم سه برابر افزایش داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان تأکید کرد: در مرحله اول این جشن که در ۲۴ و ۲۵ شهریور برگزار شد یک میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد که با پیش‌بینی انجام‌شده امیدواریم این رقم به دو میلیارد تومان افزایش داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19مهر1396، کدخبر: 4111575: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین