پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، جشن عاطفه‌ها امسال دهم مهرماه برگزار می‌شود.

شعار سال: غلامرضا مشعل‌چی امروز در نشست هم‌اندیشی جشن عاطفه‌ها با مسئولان آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها معمولا قبل از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شد، اظهار داشت: امسال همزمان با سراسر کشور این جشن در دهم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی از مدارس به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی جشن عاطفه‌ها یاد کرد و افزود: امسال مدارس در روز دهم مهرماه، پایگاه عاطفه‌ها می‌شود.

مشعل‌چی با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه برگزار شد، بیان کرد: مردم یزد در این مرحله یک میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: در مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز که در دهم مهرماه در مدرسه‌ها برگزار می‌شود، شاهد کمک مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد به دانش آموزان کم بضاعت و بی‌بضاعت باشیم.

مشعل‌چی همچنین یادآور شد: به دلیل تقارن جشن عاطفه‌ها با ماه محرم، این جشن امسال با عنوان مهر عاطفه‌ها نامگذاری شده است.

مشعل‌چی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با شرکت در مراسم ملی و معنوی مهر عاطفه‌ها و تأمین نیازهای تحصیلی از جمله نوشت‌افزار، هزینه ثبت‌نام، سرویس ایاب و ذهاب، خرید کتاب، کیف، کفش و پوشاک نقش مهمی در کمک به تحصیل دانش آموزان بی‌بضاعت داشته باشند.

در حال حاضر چهار هزار و ۴۰۰ دانش آموز نیازمند استان یزد تحت پوشش کمیته امداد هستند و کمیته امداد قرار است امسال در قالب بسته‌های ۴۰۰ هزار تومانی، نیازهای اولیه این دانش آموزان را تامین کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 شهریور 98، کد مطلب: 4718612: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین