پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
استاندار سمنان از تحویل هزار واحد مسکونی که از سوی خیران مسکن‌ساز در سراسر استان سمنان ساخته شد خبر داد.

شعار سال: محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان سمنان اظهار داشت: خیران ظرفیت مطلوبی برای پیش برد پروژه‌های مردمی استان سمنان ایجاد می‌کنند و باید از این اقدام خیرخواهانه آنان استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان جزو استان‌های برتر کشور در ساخت و تحویل مسکن است افزود: بالغ‌بر 30 هزار واحد مسکونی در سطح کشور در حال ساخت است که از این تعداد 1500 واحد به استان سمنان اختصاص دارد.

استاندار سمنان با بیان لزوم توسعه جذب خیران به اجرای پروژه‌های ساخت مسکن در استان خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارت و نقدینگی دولت نیازمند حمایت خیران برای پیش روی پروژه‌های مسکن است.

وی مشکلات مسکن را یکی از مهم‌ترین مشکلات معیشتی امروز دانست و گفت: تأمین مسکن در اولویت اهداف و عملکرد دولت فعلی قرار دارد.

خباز با اشاره به برخی اقدامات دولتی در این راستا افزود: کمک و همیاری خران سبب می‌شود بخش عمده‌ای از مشکلات مردم مرتفع شود و دولت نیز موظف به حمایت و همکاری با خیران در پروژه‌های مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت درصدد رفع مشکلات مسکن در کشور است و به همین سبب از تمام پروژه‌های مسکن مهر حمایت می‌شود تا به‌سرعت تکمیل و نسبت به تحویل آن‌ها به متقاضیان اقدام شود.

اسماعیل صادقی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به سهمیه اعلام‌شده از سوی سازمان مسکن و شهرسازی کشور این اداره کل آمادگی لازم برای واگذاری زمین در شهرهای استان سمنان را دارد.

وی افزود: توسعه و گسترش واحدهای مسکن مهر در استان سمنان در دستور کار قرار دارد و این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولان و حمایت خیران است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28 تیر 96 ، کد مطلب: 1468761:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین