پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم احداث محور دامغان – معلمان به طول ۵۵ کیلومتر آغاز شد.

شعارسال: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم احداث محور دامغان معلمان به طول ۵۵ کیلومتر آغاز شد.

ابوالفضل حسن بیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزانه تعداد زیادی از خودروها از مسیر دامغان معلمان در حال تردد هستند چراکه این محور استان سمنان را به استان اصفهان متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه حجم ترافیک و تردد خودروها بستر لازم برای افزایش سوانح جاده‌ای را فراهم می‌کند تصریح کرد: فاز دوم ساخت محور دامغان معلمان با احداث یک باند دیگر در 55 کیلومتر از این جاده آغاز شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه در محور مواصلاتی دامغان به اردکان قرار دارد گفت: بالغ‌بر 700 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه 55 کیلومتر این جاده با حمایت جهاد نصر ساخته می‌شود یادآور شد: بیش از 64 میلیارد تومان اعتبار نیز در این راستا تخصیص یافت.

حسن بیگی با اشاره به اینکه این پروژه با طول 55 کیلومتر تا پایان سال 96 اجرا می‌شود تأکید کرد: احداث باند دوم این جاده با این حجم در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی سراسر کشور بی‌سابقه بوده است و این پروژه برای نخستین بار در استان سمنان طراحی و اجرا می‌شود.

وی این پروژه را در ردیف پروژه‌های ملی راه و شهرسازی دانست و بیان کرد: طرح‌ریزی و مراحل اداری این پروژه از سال 94 آغازشده و عملیات اجرایی آن به دلیل عدم تأمین اعتبار کافی غیرفعال باقی ماند.

پروژه محور دامغان- معلمان با بررسی و مطالعه کارشناسانه به‌عنوان قسمتی از کریدور شمال جنوب کشور شناسایی‌شده است و ساخت این محور می‌تواند در رونق اقتصادی، اشتغال‌زایی و مهاجرت مردم مؤثر باشد.

گفتنی است؛ بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش خطرات زیست‌محیطی و آلودگی هوا از دیگر مزایای این طرح است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 1617112 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خالد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
اقدامی مثبت در عرصه حمل و نقل زمینی استانه ، امیدوارم چنین طرح هایی ادامه پیدا کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین