پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی دومین قطعه حرم تا حرم پیش‌بینی کرد: در صورت تداوم این روند و نبود مشکل پیش‌بینی نشده‌ خاصی، این پروژه مهم ارتباطی شش ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

شعار سال: عبدالمجید نژادصفوی با اعلام این خبر اظهار کرد: کار اجرایی قطعه گرمسار-سمنان که بعد از آزادراه قم-گرمسار، دومین قطعه از آزادراه حرم تا حرم است دو سه ماه است که با جدیت در حال انجام است و خوشبختانه پیشرفت بسیار مطلوبی هم داشته است.

وی، طول این قطعه را 115کیلومتر اعلام کرد و افزود: پیمانکار پروژه حجم زیادی ادوات و ماشین‌آلات راه‌سازی در منطقه مستقر کرده و از صبح تا پاسی از شب در حال کار هستند و از این رو پیشرفت کار بیشتر از حد انتظار و بسیار مطلوب بوده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه این پروژه به طور همزمان در دو بخش ابنیه و عملیات خاکی در حال انجام است گفت: در قرارداد این پروژه دو سال و شش ماه برای نهایی شدن پروژه و افتتاح رسمی آن پیش‌بینی شده که با این روند خوب ارزیابی ما این است که اگر مشکل خاصی بوجود نیاید این پروژه شش ماه پیش از موعد مقرر هم آماده بهره‌برداری شود.

نژاد صفوی در خصوص دیگر قطعات این پروژه ملی مهم اظهار کرد: پیگیری دیگر قطعات این آزادراه در حال پیگیری است و طرح در حال ارائه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است اما تاکنون هیچکدام از دیگر قطعات به قرارداد رسمی منتهی نشده است.

وی ادامه داد: همزمان با ساخت این قطعه کار پیگیری دیگر قطعات از سوی وزارتخانه و دیگر مسئولان ذی‌ربط در حال پیگیری جدی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 96091809383، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین