پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌برداری از جاده ۴ خطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان به علت عبور لوله […]
شعارسال: جاده سفیدشهر معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌برداری از جاده ۴ خطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان به علت عبور لوله گاز از زیر جاده با مشکل مواجه شده است.

گودرز امیری ظهر امروز در کارگروه حمل و نقل و ایمنی جاده‌ای استان با اشاره به یکی از مشکلات جاده ۴ خطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان اظهار داشت: از ۲ سال گذشته به دلیل عبور لوله گاز از زیر این جاده با شرکت گاز در حال رایزنی هستیم که متأسفانه شرکت خطوط لوله و گاز تاکنون پاسخ درستی به استان نداده است.

وی افزود: امیدوار هستیم با مساعدت و عنایت شرکت خطوط لوله و گاز این مشکل در ۲۰ کیلومتر از این جاده سریع‌تر رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تاکنون ۴ جلسه با مدیران شرکت خطوط لوله و نفت منطقه ۲ در اصفهان و یک جلسه با مدیرعامل شرکت گاز کشور برگزار که هر بار قول بررسی داده شده به گونه‌ای که در آخرین جلسه گفته شد حتماً باید از پل و زیرگذر در این مسیر استفاده شود.

امیری تصریح کرد: احداث پل و زیرگذر هزینه بسیار زیادی نیاز که تأمین آن اعتبار از طریق اعتبارات استانی و ملی ممکن نیست مگر آنکه شرکت یا وزارت نفت اعتبار مورد نیاز را تأمین کند.

وی با بیان اینکه مشکل این شرکت تعمیر لوله در مواقع بروز خطر است، خاطرنشان کرد: اداره راه استان پذیرفته چنا‌نچه‌ روزی نیاز به تعمیرات لوله گاز در این مسیر باشد ماشین‌آلات شرکت خطوط لوله و گاز اجازه انجام عملیات و دیگر اقدامات مور نیاز را دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۳۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در استان گفت: این ماشین‌آلات تنها ۴ ماه در سال فعالیت و بقیه سال بدون استفاده هستند که باید برای استفاده بهینه از این ماشین‌آلات و حل مشکلات شهرداری‌ها و مردم برنامه‌ریزی‌ها لازم توسط مسئولان مرتبط انجام شود.

امیری با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای بارش برف در استان خاطرنشان کرد: راهداری‌ها بدهی‌هایی از گذشته به بخش خصوصی در بحث برف‌روبی دارند که باید از اعتبارات استانی به این قسمت اختصاص داده شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پیشرو، تاریخ انتشار: 16 آبان 1395، کدخبر: 78587، www.pishrokhabar.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین