پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
امام جمعه تکاب گفت: ۲۰ کیلومتر از جاده تکاب-شاهین دژ روکشی می‌شود و امیدواریم بتوانیم شهرستان‌های جنوب استان را با این اتفاق به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم.

شعار سالحجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری با اشاره به سفر اخیر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به شهرستان تکاب اظهار کرد: حضور ‌مبارک قدم در شهرستان تکاب را به فال نیک می‌گیریم چراکه خودشان از نزدیک وضعیت راه و مسکن را در تکاب احساس کردند.

وی افزود: در این سفر بیمارستان 64 تختخوابی تکاب که نواقصی داشت نیز مورد بازدید قرار گرفت و همین که وی در اوایل مسئولیت خود به تکاب سفر کرد و با مشکلات جاده‌های مواصلاتی و مساکن مهر آشنا شد بسیار قابل تقدیر است و به واسطه این اتفاق برخی اقدامات در این شهرستان انجام شده است.

برادری خاطرنشان کرد: برای بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان تکاب رقم 17 میلیارد تومان هزینه شده است اما معارضی در انجام کار‌ها وجود دارد که باید رضایت وی را جلب کرد و برای انجام بقیه امورات نیز جدیت مسئولان شهری ضروری است تا به علوم پزشکی و شهرسازی کمک کنند تا هم اقدامات بیمارستان نهایی شود و هم مشکلات مساکن مهر برطرف شود.

وی تصریح کرد: در مورد محورهای مواصلاتی بخشی از اعتبارات سال 95 برای جاده‌ها در نظر گرفته شده و وزیر راه و شهرسازی نیز دستور ارسال قیر رایگان را داده‌ بنابراین 20 کیلومتر از جاده مواصلاتی بین تکاب و شاهین دژ روکشی می‌شود که مطالبه مردم بیش از این مقدار است.

امام جمعه تکاب گفت: پیگیری‌ها برای بازسازی و روکشی این جاده توسط نمایندگان، مسئولان شهری و از طریق خطبه‌های نماز جمعه در ‌‌نهایت جواب داد که سفر آقای مبارک قدم را به شهرستان تکاب شاهد بودیم و از استاندار آذربایجان غربی نیز انتظار داریم تا در این راه ما را کمک کند.

وی بیان کرد: جاده سازی مطالبه مردم است و روکش تا حدودی می‌تواند مشکلات را برطرف کند و این اقدام به مردم امید می‌دهد و در همین راستا بر همه مسئولان وظیفه است تا روحیه مردم را افزایش و سبب نشاط و شادابی آنان شوند و از مایوس شدن آن‌ها جلوگیری کنیم.

خطیب نماز جمعه تکاب تاکید کرد: بازسازی این جاده می‌تواند سفر مردم از شهرستان‌های میاندوآب، مراغه و شاهین دژ را تسهیل کند

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474432:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین