پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
دانشکده علوم پزشکی ساوه در اقدامی خداپسندانه ساخت و احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی تمام خیرساز شهر پرندک از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ابعاد ۱۲۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۸ میلیون تومان آغاز شد.

شعار سال: جلیل کوهپایه‌زاده با تقدیر از خیران بزرگ حوزه سلامت‌ دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار داشت: مسئولان سلامت باید الگوی عملی و اقدامات خیری در حوزه سلامت باشند و کار خیر در حوزه سلامت یکی از اهدافی بود که در نظر داشتم و در این راستا عملیات ساخت مرکز فوریت جاده‌ای با ابعاد 120 متر مربع در پرندک با استعانت از خداوند متعال را آغاز کردم.

وی افزود: امیدوارم این بنا که در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه احداث می‌شود به موقع و با کیفیت ساخته شود و خداوند این تحفه ناقابل را بپذیرد.

رئیس دانشکده علوم پزسک ساوه تصریح کرد: پرندک با جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر از شهرهای زرندیه و دومین شهر به لحاظ جمعیت‌ و وسعت در این شهرستان است که تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ساوه قرار دارد.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای پرندک از اولویت‌های خدمات‌رسانی به مناطق کم برخوردار در دانشکده علوم پزشکی ساوه است و احداث این پایگاه که می‌تواند کمک شایانی به مردم منطقه به منظور خدمات اورژانس پیش بیمارستانی باشد.


* 47 طرح عمرانی و خدماتی در تفرش به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار تفرش گفت: 47 طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

علی میرزایی افزود: در دهه مبارک فجر 47 طرح در قالب سه طرح شهری و 44 طرح روستایی در شهرستان تفرش بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: سه طرح دانشگاهی با اعتبار پنج هزار و 120 میلیون ریال بهره برداری می شود که دو هزار و 198 نفر از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

فرماندار تفرش بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای 47 طرح را بالغ بر 80 هزار و 639 میلیون ریال عنوان کرد.

میرزایی بیان کرد: طرح‌های آماده بهره‌برداری در ایام الله‌دهه مبارک فجر شامل دو طرح فرهنگی، یک طرح در حوزه بهداشتی و درمانی، 10 برق رسانی و دو مورد گازرسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعیت خانوار بهره‌بردار در این طرح‌ها 11 هزار و 431 نفر است.


*توزیع برق استان مرکزی در حوزه ارتباط صنعت برق با دانشگاه‌هارتبه برتر را کسب کرد

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در سومین همایش ارتباط صنعت برق با دانشگاه مقام برتر را از سوی شرکت توانیر کسب کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر در تقدیرنامه‌ای از مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به سبب کسب عنوان برتر در سومین همایش ارتباط صنعت برق با دانشگاه تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: بدین‌وسیله از مساعی و تلاش‌های شایسته جنابعالی و سایر همکاران آن شرکت که براساس بررسی شاخص‌های مصوب اعضای کمیته علمی واجرایی همایش موفق به کسب عنوان شرکت برتر در سومین همایش ارتباط صنعت برق با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی انتخاب شده اید، تشکر و قدردانی می‌شود.


* دو میلیارد ریال برای تامین بیمه مددجویان کمیته امداد ساوه اختصاص یافت

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه گفت: امسال دو میلیارد ریال اعتبار به منظور تامین هزینه های بیمه‌ای مددجویان تحت پوشش این شهرستان تامین و پرداخت شد.

حمزه زارعی افزود: هم اینک 500 تا 600 نفر بیمه شده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) ساوه هستند و خدمات بیمه درمانی نیز به بیش از 800 نفر ارائه می شود.

وی عنوان کرد: 33 بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات حمایتی درمانی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند هستند که امسال 162 میلیون ریال به این افراد مساعدت موردی شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات حمایتی به کودکان بی‌سرپرست‌و خانواده های مستمند، 350 کودک که از سوء تغذیه رنج می‌بردند شناسایی و برای تامین مایحتاج غذایی آنان دو میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است.

زارعی اضافه کرد: از ابتدای امسال پنج هزار و 268 خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی بوده اند که 628 خانوار آنها به دلایل مختلف از چرخه حمایت خارج شده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 09 بهمن 1395، کد مطلب: 1310127: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین