پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
معاون امنیتی و سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه تامین اجتماعی خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بخش کارگری در استان مرکزی را مورد توجه قرار دهد گفت: ۶۵ درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد.

شعار سال: شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اسناد بالادستی سند تحول سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در آخرین سند تدوین شده توسط دولت که در تاریخ 29 آذرماه امسال به دست رئیس جمهور رونمایی شد تعداد 10 ماده با محوریت رفاه و تامین اجتماعی به منشور حقوق شهروندی افزوده شد.

وی افزود: استان مرکزی از مراکز صنعتی و بخش‌های کشاورزی بسیاری برخوردار است و حدود 65 درصد از جمعیت این استان معادل 922 هزار نفر بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شوند و از خدمات بیمه بهره‌مند هستند همچنین از این تعداد 295 هزار نفر بیمه‌ شده اصلی و تعداد 60 هزار نفر مستمری بگیر و 5 هزار و 799 نفر بیمه کارگزی دریافت می‌کنند.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار مرکزی تصریح کرد: از مدیرکل جدید درخواست داریم با در نظر گرفتن شرایط حاکم فعلی پیگیر وضعیت رفاهی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان مرکزی باشد تا بتواند خدمات رفاهی و بیمه‌ای خوبی به این افراد ارائه دهد.

حسن‌بیگی ادامه داد: زمینی به مساحت 7 هزار متر در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک به‌منظور تاسیس مجتمعی خدماتی و رفاهی برای سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی در نظر گرفته شده است تا در این مکان بنایی در خور شان افراد تحت پوشش تامین اجتماعی با محوریت ارائه خدمات رفاهی و بیمه‌ای احداث شود.

وی عنوان کرد: مبحث کارگری استان مرکزی از دیگر معضلات سطح استان محسوب می‌شود و با توجه به اینکه استان مرکزی وضعیتی صنعتی دارد باید گفت که حاکمیت جنگ تحمیلی و تحریمی به صنایع این منطقه لطمه وارد کرده که در این زمینه سازمان تامین اجتماعی تعاملات خوبی با بخش صنعت داشته است.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: از تعداد هزار کارگر فعال در مجموعه آونگان اراک تنها تعداد 38 نفر مشغول به‌کار هستند و از سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی درخواست داریم تا نسبت به پرداخت مستمری و خدمات رفاهی و بیمه‌ای این افراد مساعدت لازم را داشته باشد.

حسن‌بیگی بیان کرد: خدمات انجام شده توسط مدیر درمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی قابل تقدیر است و از زحمات این افراد و مدیرکل سابق مجموعه تامین اجتماعی استان مرکزی نهایت تشکر را داریم، همچنین از مدیریت جدید درخواست داریم که نسبت به آغاز بهره‌برداری مراکزی که در سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور مورد بررسی قرار گرفته‌اند اقدام کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1281054: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین