پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
معاون استاندار مرکزی گفت: پرواز به عتبات در دست پیگیری است، این پرواز در گذشته وجود داشت اما با مشکلی که در فرودگاه نجف پیش آمد شرایط پرواز به عتبات از استان سلب شد.
شعار سال: معاون استاندار مرکزی گفت: پرواز به عتبات در دست پیگیری است، این پرواز در گذشته وجود داشت اما با مشکلی که در فرودگاه نجف پیش آمد شرایط پرواز به عتبات از استان سلب شد.

مهدی زندوکیلی با اشاره به آمادگی تمامی ستاد اجرایی برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مسافران اظهار داشت: استان مرکزی آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافرانی که چه مقصد آنها استان مرکزی و یا استان‌های همجوار است و یا فقط از استان عبور می‌کنند را دارد.

وی تصریح کرد: روسای کارگروه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان گزارشی از اقداماتی که تا الان انجام داده‌اند و همچنین میزان اقامت‌هایی که تا الان انجام شده را ارائه دادند، استان آمادگی خوبی در بخش اسکان مسافران در مدارس و همچنین در واحدهای اقامتی دارد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان نظیر دستگاه‌های امدادی، راهداری و پلیس گزارش عملکرد خود در چند ماه گذشته را ارائه داده‌اند و آمادگی لازم را دارند.

زندیه‌وکیلی ادامه داد: مسائلی مانند بهداشت مجتمع، اماکن بین‌راهی، نظارت بر قیمت‌ها و قیمت‌گذاری محصولات به قیمت مصوب و دولتی کنترل می‌شود و همچنین هماهنگی لازم برای جابه‌جایی مسافرانی که از استان قصد سفر دارند انجام شده است.

وی افرود: تمام وسایل حمل و نقل عمومی چه زمینی، ریلی و راه‌آهن و هوایی به مقصد‌هایی که پرواز انجام می‌شود، آمادگی لازم  برای خدمات‌رسانی در روزهای باقیمانده تابستان را دارند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی بیان کرد: پیشی‌بینی شده که امداد هوایی را برای نخستین بار در استان تا قبل از شهریور داشته باشیم تا از خسارت‌های جانی بیشتر در حوادث جلوگیری کنیم، تلاش ما برای افزایش ماندگاری مسافران در استان با انجام برنامه‌های فرهنگی و استفاده از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری که در استان وجود دارد، پیش‌بینی شده است.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: وظیفه معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان به عهده رسانه‌ها است تا فرصت‌های گردشگری شهری و روستایی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را هر چه بیشتر معرفی کرده تا از سبد گردش مالی که در صنعت گردشگری وجود دارد بخشی هم به سمت استان و سرمایه‌گذاران این بخش هدایت شود.

وی تصریح کرد: فرودگاه اراک آمادگی خوبی برای همه مقصدهایی که مسافر وجود داشته باشد دارد و هیچ مشکلی در زیرساخت وجود ندارد مثل پرواز به مشهد که 2 بار در هفته انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی دامه داد: پرواز به عتبات نیز در دست پیگیری است، این پرواز در گذشته وجود داشت اما با مشکلی که در فرودگاه نجف پیش آمد شرایط پرواز به عتبات از استان سلب شد و به‌سبب افزایش نرخ‌ها موفق به راه‌اندازی مجدد نشدیم.

زندیه‌وکیلی افزود: در همه مراکز استان‌های کشور پرواز به عتبات وجود ندارد اما درحال پیگیری با شرکت‌های مسافرتی، میراث فرهنگی، سازمان حج و زیارت استان هستیم تا ثبات قیمتی انجام و مجدد این پروازها در استان از سرگرفته شود.

وی بیان کرد: مقاصد دیگر از جمله تهران در دست پیگیری است، امید داریم با استقبال خوب هم‌استانی‌ها، این پرواز فراهم و ادامه یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 1802874 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
ای کاش ما هم تحریم کردن بلد بودیم! ای کاش ماهم میتونستیم انتقام بگیریم از کشور هایی که تحریممون کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین