پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اینکه استان زنجان از نظر وضعیت تحت پوشش بودن افراد در سطح کشور در سطح مطلوبی قرار دارد و هرچه این میزان بالاتر باشد ضریب امنیت اجتماعی بالاتر رفته و اطمینان خاطری را برای خانواده‌ ها فراهم می‌کند، گفت: بیمه خدمات درمانی باعث افزایش ظریب امنیت اجتماعی جامعه می شود.

شعار سال: مسعود علیاری با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در استان 7 شعبه دائمی، 2 کارگروه و 4 شعبه اقماری دارد، اظهار کرد: تامین اجتماعی در راستای گسترش خدمات خود در قالب دولت الکترونیکی اقدامات اساسی را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه استان زنجان از نظر وضعیت تحت پوشش بودن افراد در سطح کشور در سطح مطلوبی قرار دارد و هرچه این میزان بالاتر باشد ضریب امنیت اجتماعی بالاتر رفته و اطمینان خاطری را برای خانواده‌ ها فراهم می‌کند، افزود: یکی از اولویت ‌های اساسی سازمان تامین اجتماعی تجهیز مراکز درمانی است که در این زمینه امسال اقدامات بسیار خوبی در استان‌ صورت گرفته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی استان به دنبال آن است که میزان بیمه شدگان را افزایش دهد، بیان کرد: یکی از شاخص ‌های مثبت رفاه اجتماعی تحت پوشش قرار گرفتن افراد است.
علیاری با بیان اینکه صدور کارت الکترونیکی درمان در راستای ارتقاء خدمت رسانی به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا سازمان تامین اجتماعی به دنبال آن است تا بسیاری از خدمات که امکان برون سپاری آنها وجود دارد را واگذار کند.
وی با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حمایت های ویژه از واحد های تولیدی در دستور کار بوده است، اظهار داشت: در استان زنجان نیز این حمایت ها برای بخش بیمه ای لحاظ شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مطابق آخرین آمار احصا شده تعداد بیمه شدگان استان ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ نفر است، گفت: در استان زنجان بیش از 30 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی و 3 هزار و 300 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان وجود دارد.
علیاری با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط سازمان در سه قالب و با 18 نوع خدمت ارائه می شود، افزود: در راستای گسترش خدمات الکترونیکی پرداخت ‌های حق ‌بیمه ‌ای، ابلاغ‌ های الکترونیکی به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به طرح صدور یکپارچه دفترچه درمانی در استان، افزود: با اجرای این طرح بیمه شدگان می توانند دفترچه درمانی خود را از طریق همه شعب ها بدون محدودیت تعویض کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مهرزنجان، تاریخ 1 دی 95، کد مطلب: 4685: www.mehrezanjan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
نگو بیمه ، بگو پول زور ماهیانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین